Nieuwe aanwinst Meistersinger voor aan de muur + vraag aanschaf Meistersinger!

Floris,

Geniaal die klok. Ik wil e’m ook! Snel maar eens bij de juwerlier langs. Gelukkig zit er een Meistersinger AD om de hoek.

Weet jij of ze die klok overal kunnen leveren?

Succes met je keuze overigens. Meistersingers vind ik altijd erg aantrekkelijk. De keuze bij een model kan ik je niet bij helpen. Heb de verschillende niet scherp voor ogen. Tip van de dag: leg ze rustig naast elkaar. Dan weet je vanzelf welke je het liefste wilt hebben.

Groet, Rik

Een grote wandklok van Meistersinger…dan ook het grootste horloge van dit merk… DE Granmatik 52 mm schoon aan de pols!!

Hoi Floris. deze draag ik. De no3 Am904 automatic.
Wel wat klassiek maar zo mooi in warmte en dieptekleur. Nog geen 5 minuten spijt gehad. ;).
Gr. Twan

Ik heb de AM901. Ook ik heb geen spijt.
Fijne klok, draagt fijn en kan gedragen worden bij een pak maar ook bij een spijkerbroek.

Ik zou niet meer verder zoeken als ik tot juni had :

http://www.juwelenvanbofb.nl/a-10090405/meistersinger-horloges-watches-/wordt-verwacht-meistersinger-am-306

Zou vragen of ze er i.i.g een in optie konden leggen. :wink:

Nieuwe kastvorm ( hou mij ten goede )

Sonnenschliff

Nog een BEETJE betaalbaar

Enigste “nadeel” wellicht de dichte a-kant, maar ook wel weer mooi met al die fermata’s, en die 2801 heeft iedereen nu ook wel gezien.

Korting moeilijk denk ik. Zal wel een sluiting worden, is ie wel “af”

Succes !:wink:

Bedankt voor alle reactie´s maar ik denk dat ik toch voor iets anders ga, ik heb die muurklok hangen, en iriteer me er af en toe aan dat ik niet precies kan zien hoe laat het is :smiley:

floris Schreef:

Bedankt voor alle reactie´s maar ik denk dat ik
toch voor iets anders ga, ik heb die muurklok
hangen, en iriteer me er af en toe aan dat ik niet
precies kan zien hoe laat het is :smiley:

Hoewel ik al niet HELEMAAL overtuigd was van die klok, heeft hij hier dan i.i.g
nog nut gehad.

Mocht hij teveel gaan irriteren…:wink:

Ja nee was een kadootje, dus kan hem niet weg doen! Maar ben blij toe in ieder geval, zo zie je maar weer!

Maar we zoeken weer verder voor iets anders natuurlijk!