Ik heb van het weekend een Meistersinger Scrypto aangeschaft met Unitas uurwerk welke mooi zichtbaar is door de transparante back. Ben er zeer content mee!
Daar ik het horloge als ocassion heb gekocht, heeft de glazen transparante achterzijde enkele krassen. Vandaar dat ik overweeg deze te laten vervangen. Waar kan ik dat het beste doen en heeft iemand een indicatie van de kosten hiervoor?
AD is een officiële dealer (authorised dealer). Krassen op de achterkant kan voorkomen: verkeerd neerleggen, niet geheel vlekkeloze bandwissel. Ik weet niet hoe diep de krassen zijn, wellicht kun je ze eruit poetsen met een pannensponsje, wat water en afwasmiddel. Zachtjes in dezelfde richting wrijven, niet teveel druk erop.
Die krassen zijn erg zonde inderdaad, denk dat het wel mee zal vallen hoor, hier op het forum zit ook de agent van MeisterSinger Nederland , dus die zou het ook wel weten, maar weet ze naam effe zo snel niet meer!
ja ik heb hier een Loisiana aligator op de MeisterSinger, echt een lekkere soepelen band is dat, er is nogal wat verschil in banden, dus neem ook effe de tijd met uitzoeken!