Nieuwe aanwinst met beperking

Helaas kan ik mijn laatste aanwinst nog niet goed dragen:

Moet nog een eigen plaatje schieten, maar zit met een gebroken schouder met dank aan enige onstuimigheid met de ATB 3 weken geleden, waardoor ik even horlogeloos ben (ik kan ze rechts niet goed verdragen). De G-shock (en de fiets) is de valpartij zonder schade doorgekomen, ik helaas niet. Volgende week mag ik gelukkig met therapie beginnen.

Het is een normaal formaat dress watch, de kleur is live veel mooier: Diepe zwart/donkergrijs/blauwe wijzerplaat (afhankelijk van de lichtinval).

Gr, Marc

Mooie aanwinst!!

Balen van je schouder, is echt één van de vervelendste plekken om te breken. Hoop dat het 100% hersteld… vooral langzaam weer opbouwen… Fysio zijn in het begin redelijk voorzichtig maar bouwen steeds sneller op, echt luisteren naar de mogelijke pijn!!

Sterkte!

Mijn beste,

Deze bijzonder enerverende Tissot, zal jou herstel alleen maar bespoedigen.
Immers:
de hunkering om deze schoonheid te mogen omarmen, zal ongetwijfeld een positief effect hebben op jou herstel!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Veel succes met het herstel van je schouder. En gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Een zeer spoedig en 100% herstel gewenst.

Tip: voor de krachttraining: al je horloges om je linker arm.:?

Groet
Herman

Ai Marc,

Veel sterkte met je herstel!

BTW, nu je Tissot toch maar ongebruikt in de weg ligt wil ik die last wel van je overnemen, stuur hem maar op :smiley:

mooie klok(tu) veel draagplezier, maar natuurlijk eerst beterschap met je arm.

Mooi horloge! veel plezier ermee!

gr.Joep

Mooie klok en beterschap.

Proficiat en beterschap. Moge je er snel van kunnen genieten!

Sterkte met je arm/schouder. Enne, mooie klok. Erg stijlvol.

Een snel herstel gewenst,enne mooi klokje.

GR harb