De trip is net zo leuk als het horloge haha Nee bijzonder horloge hoor! Vind de wijzerplaat erg mooi, moet een beetje wennen aan de bezel en het formaat lijkt prima op je pols. Bijzondere en anders dan anders kast. Leuk!
Veel plezier!
De trip is net zo leuk als het horloge haha Nee bijzonder horloge hoor! Vind de wijzerplaat erg mooi, moet een beetje wennen aan de bezel en het formaat lijkt prima op je pols. Bijzondere en anders dan anders kast. Leuk!
Veel plezier!
Hop hop en op en neer, ik hou van dat soort tripjes !
Vind het een uitermate gaaf en uniek horloge!
Nice
Gefeliciteerd met je aanwinst !
Mooi verhaal ook.
Ik vind hem erg fraai. Door de wired lugs voor jou nog draagbaar zo te zien. Ook ik vind de 372 het mooist maar veel te groot voor 17cm polsen.
Heel veel draagplezier gewenst!
Mooi verhaal en prachtig horloge zeg
Tof! Ik vind die roadtrip verhalen altijd mooi. Als een soort van ultieme bevestiging van wat wij voor de hobby over hebben.
Je moest wel flink wachten op zuid voordat de trein kwam. . Gelukkig had je nog een warme achterkant voor tijdens het wachten
.
Veel plezier met de NA!
Leuk verhaal en mooi horloge.
Topaankoop. Leuk verhaal.
Leuk, zo’n verslagje van de roadtrip
Geniet van de Panerai.
80 euro?!
Dat is nog steeds veel te goedkoop wat mij betreft.
dat vind ik duur …
ik vlieg binnenkort naar Stansted voor net 50.
Prachtig verhaal en ook een prachtig horloge!
Dat je nu in deze tijden durft te vliegen is wel gedurfd…
Mooi verhaal! Van harte met je aanwinst.
Leuk verhaal en een leuke aanwinst. Veel plezier ermee
Ik vind dit overigens meer een airtrip, bij een roadtrip denk ik toch echt aan een reis met de auto
Dat vliegen moet veel duurder. Dit is ver beneden kostprijzen.
gewoon zorgen dat je op tijd hebt geboekt.
ik vlieg 3/4x per maand dus ik vindt die lage prijzen wel prima.
Mooie aanwinst en leuk verhaal
Hij staat je goed Tom !
Altijd heel leuk om te lezen die verslagen van roadtrips voor een horloge. Veel plezier met de aanwinst!