Vanochtend kon ik eindelijk mijn vrouw en dochter weer begroeten van een familiebezoek van 5 weken op de Dominicaanse Republiek. Een mooi wit overhemd aangestoken en daar past één van mijn laatste aanwinsten prima bij. Een hagelwitte Casio DW6900 Though Solar. Mijn dochter kon deze ook goedkeuren omdat haar popidool Justin Bieber er ook een bezit.
De zwarte plaat is een zonnecel en je hoeft er dus geen nieuwe batterij in te doen. Als souvenir kreeg ik nog een fles witte en bruine rum. Helemaal blij was ik met de kist gevuld met tien Davidoff Churchill sigaren. Zojuist heb ik er één onder het genot van een glas Dimple opgerookt terwijl ik heerlijk de seconden op mijn G-Shock aan het wegkijken was…

Nou André, Zo te horen zit je er riant bij. :)-D Ik zeg maar zo, "geen beter leven dan een goed leven"
Gr,
L.R.
P.S.
Gaaf klokkie,die witte. Pas op dat je em niet bruin rookt. Alhoewel, dan past hij misschien goed bij de vitrage:D:D
Zo zeg!
Op vrijdagmiddag om rond kwart over zeven al aan de Dimple en de sigaren! 
Wow. Heb ik toch het verkeerde vak gekozen :).
Dat horloge vind ik niks, de rum kan ik wel degelijk waarderen.
Goed weekend gewenst, weer verenigd met je vrouwen!
ik wil een foto van je sigaar man!
grootmokum Schreef:
Zo zeg!
Op vrijdagmiddag om rond kwart over zeven al aan
de Dimple en de sigaren!
Wow. Heb ik toch het verkeerde vak gekozen :).Dat horloge vind ik niks, de rum kan ik wel
degelijk waarderen.
Goed weekend gewenst, weer verenigd met je
vrouwen!
Tja mijn vakantie is nu begonnen. Ik doe dit niet iedere dag hoor. 
hharry Schreef:
Euh dit klinkt wel vreemd hahahaha. Daar zijn andere fora voor (18+)
Het leven hoeft niet zo moeilijk te zijn. Dochtertje weer knuffelen, een licht zonnetje, smaakvolle sigaar en heerlijk drankje is alles wat een man nodig heeft. Dat en om de zoveel tijd een nieuwe klok om de pols…
dreski Schreef:
hharry Schreef:
Euh dit klinkt wel vreemd hahahaha. Daar zijn
andere fora voor (18+)
ehm…laat maar 
Nou hier zijn ze dan… 

JaNnN Schreef:
Het leven hoeft niet zo moeilijk te zijn.
Dochtertje weer knuffelen, een licht zonnetje,
smaakvolle sigaar en heerlijk drankje is alles wat
een man nodig heeft. Dat en om de zoveel tijd een
nieuwe klok om de pols…
Helemaal correct. (tu)
Mooi man! alles is weer compleet, kun je mij een pb sturen waar dit witte monster hebt gescoord?
gr,
Vincent
prachtig horloge dreski(tu) wat is inmiddels de score van het aantal g-shocks in je bezit, veel plezier ermee.
Zeemeester Schreef:
Mooi man! alles is weer compleet, kun je mij een
pb sturen waar dit witte monster hebt gescoord?gr,
Vincent
PB sent…
arie Schreef:
prachtig horloge dreski(tu) wat is inmiddels de
score van het aantal g-shocks in je bezit, veel
plezier ermee.
Ik heb er nu 8 en er is er nog één onderweg. Binnenkort maak ik wel een overzichtje.
wat een mooie sigaren. Ben na enig advies van Coenraad aan de Balmoral Dominican gegaan. Short fillers natuurlijk met een dekblad uit de Carabiëen. Leuk voor beginners.
Genieten van het moment (y)
G-shocks zijn top, ik moet er ook een hebben maar ik vind ze eigenlijk allemaal ‘net niet’, voor de functionaliteit misschien toch maar een aanschafffen.
Krentenbol Schreef:
Genieten van het moment (y)
G-shocks zijn top, ik moet er ook een hebben maar
ik vind ze eigenlijk allemaal ‘net niet’, voor de
functionaliteit misschien toch maar een
aanschafffen.
Krentenbol aan de G-shock! het moet niet gekker worden!
WIE REGELT ER EEN INKOOPACTIE VOOR EEN ANA DIGI G-SHOCK?
hharry Schreef:
wat een mooie sigaren. Ben na enig advies van
Coenraad aan de Balmoral Dominican gegaan. Short
fillers natuurlijk met een dekblad uit de
Carabiëen. Leuk voor beginners.
Ik heb normaal ook de Balmoral Dominican Panatelas. Dit is wel even andere koek. De sigaar is niet zo droog als de standaard sigaren en heeft een ruim scala aan smaken. In het begin moest ik er flink aan trekken. (Weer zo een dubbelzinnige opmerking.) In combinatie met een goed glas Whiskey is het echt een ervaring. Ik zal er zuinig op zijn want in Nederland zijn ze aardig aan de prijs. Ik dacht zo rond de 17 euro per stuk.
geniet ervan Dre. Sommige zaken mogen wél in rook opgaan.
En Davidoff maakt ook klokkies (of beter: laat ze maken :D)

En elk geval: geniet er van:)o
Groet
Herman