Nieuwe aanwinst, met mooiere fotoos Speedmaster 1968!

Zoals beloofd, na een weekje in mijn bezit heb ik tijd kunnen vinden om nog wat mooie fotoos te maken van m’n nieuwe aanwinst: een Speedmaster uit 1968 met de unieke combinatie van een ‘321’ wijzerplaat en een 861 uurwerk, van deze zijn er schijnbaar niet echt veel gemaakt. Ik heb deze over kunnen nemen van een mede-forumlid, die hem net een grote beurt bij Ferrie Schweitzer had laten geven.

Ik ben er erg blij mee, en voor de mensen die meer inf0/achtergrond over dit horloge weten: ik ben erg geinteresseerd!

Hier de (3) nieuwe fotoos:

Met de lederen band net zichtbaar:

iets dichterbij:

en heel dichtbij (erg geslaagd vind ik zelf…)

die laatste is echt een eigen foto, alleen het contrast en helderheid zijn wat aangepast om de schittering te compenseren

Prettig weekend en veel plezier morgen op de meeting (ik ga zondag naar ‘de andere meeting’…)

Hallo, Basko.

Mooie foto’s van je Speedy! Ik heb hier een linkje over Omega en NASA:

https://www.expeditionexchange.com/omega/

Verder is er b.v. op het watchuseek forum ook nog wel wat te vinden.

Groeten, Tom Vreeken.

mooie foto’s van een hele mooie klok! gefeliciteerd ermee.

Die ga ik vanmiddag eens beter bekijken :smiley:

Hartstikke mooi!! Wees er vooral zuinig op!! (tu)

Mijn beste,

Proficiat met deze icoon der ‘horlogerie‘.
Prachtige foto’s van een horloge welke uniek is in zijn soort met blijvend gezag.
Veel draagplezier. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Gefeliciteerd met je Speedmaster, ziet er netjes uit!

Veel draagplezier.

Mooie aanwinst!!!(tu) veel plezier ermee:)

tijdloos, stijlvol, en zo nog vele superlatieven, kortom prachtig, draag m met trots en plezier.
Ps. hoe gaat dat in zijn werk als een horloge overgaat van het ene, naar het forumlid ? Ik wil wel de volgende in de rij zijn. . . :wink:

Mooie Speedmaster (tu)

Prachtig zeg, dat ziet er echt fantastisch uit!

SUUUUUUUUUUUUUUPer klok !!!

Groeten,Marco