Nieuwe aanwinst -> Mijn eerste echte!

Na een aantal goede en bruikbare tips van jullie heb ik afgelopen zaterdag de knoop voor aanschaf van een nieuw horloge doorgehakt. Het is het horloge geworden waar ik steeds weer bij terug kwam, namelijk de ORIS WilliamsF1 Pointer Date. Ik vind hem werkelijk prachtig, en ook de mooie open achterkant. Ook de rubberband is lekker dik en zit goed. Het geeft de klok een snel uiterlijk. Ik wil binnenkort mezelf wel nog trakteren op de bijbehorende stalen band, die wordt dus binnenkort besteld.

Ik heb wat foto’s gemaakt:

Mag ik je dan als eerste (hier) feliciteren met deze prachtige aanwinst? Erg mooi!

Ja héél mooi. Gefeliciteerd! Gr Ron

Gefeliciteerd! Mooie klok!!!

Stoere klok! Is dat een wijzer voor de tweede tijdzone? En zo ja, snap jij wel hoe die werkt? Ik niet helmaal nl… :slight_smile: veel plezier ermee!

Iedereen: bedankt voor de leuke reacties, het valt mijn collega’s al op dat ik vaak met een mouw opgestroopt rond loop whaha!!

hcptdg -> de wijzer met het rode puntje is voor de datumaanwijzing, vandaar de naam “pointer date”. Ik weet verder niets van klokken met een tweede tijdzone…

Gr. Bart

oris met de rode rotor (tu)

van harte met je aanwinst, leuke klok en pointer date heeft toch ook altijd wel iets extra’s …ik vind dat ze band aanzet ook erg netjes hebben gemaakt (tu).
veel plezier ermee…

Fraai horloge, geniet ervan!

Hij is prachtig. Proficiat.
JanJ.

plaatje om te zien.
veel geluk ermee.

mooi model… van harte en veel draagplezier.

gr,
Hans Mennink

Gefeliciteerd Bart, ik houd normaal nooit zo van Orissen maar deze is echt mooi!

Gefeliciteerd! Mooi, die rode (Oris)rotor!

Mooi! Ook die band (en aanzet), heel fraai! Gefeliciteerd en heel veel plezier evan.

Da’s een hele fraaie!!! Gefeliciteerd en veel draagplezier!

Van harte met deze eeste aanwinst! Veel plezier emee, nu maar hopen dat je nie tmet het horlogevirus bent aangestoken. :wink:

Mooi horloge.
Wees er trots op. Ik ben benieuwd hoe de stalen band staat , van rubber ben ik niet zo`n liefhebber.
Wat voor uurwerk zit hier eigenlijk in ?