yep, supermooi. Moet op staal, en af en toe rubber om af te wisselen. Ik vind dit met de colt gmt de mooiste breitling. Staat ook op mijn “wannahave” lijstje…
geniet ervan,
maar daar twijfel ik niet aan
yep, supermooi. Moet op staal, en af en toe rubber om af te wisselen. Ik vind dit met de colt gmt de mooiste breitling. Staat ook op mijn “wannahave” lijstje…
geniet ervan,
maar daar twijfel ik niet aan
Hoi Maarten,
Gefeliciteerd met deze kneiter (tu)
Groeten,
Martin
Proficiat!
van harte met je nieuwe aanwinst … (tu)
Gefeliciteerd met je mooie aankoop!
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
Wat een wonderschone klok.Gefeliciteerd en veel draagplezier.
Mvg
Stefan
He dragon wat een mooie klok en ik weet zeker dat jij er heel blij mee bent.
veel plezier ermee en hier een foto van mijn nieuwe aanwinst.
Schitterende klok. Heel veel draagplezier.
van harte, altijd smaakvol zo een beige plaat
Hoi Maarten, hij staat mooi gosah, Duh Haag is weer een mooie klok wijzah. Ik heb tijdens de Rikketik even een glimp mogen opvangen van deze SOSW toen hij nog de pols van Jur sierde.
Groeten,
René
Gefeliciteerd, ziet er mooi uit. 
goed dat je grail “binnen” is. veel plezier er mee!
groet,
Arno
Gefeliciteerd!
Erg stijlvol voor een Breitling.
Bedankt voor jullie reacties! (tu)
Ik ben nog onverminderd blij met de klok. Wat iemand mij laatst nog vertelde klopt, het dikke glas lijkt er vaak niet eens in te zitten. Zo mooi!
En ook het draaien van de klok in het zonlicht geeft een apart effect. Soms zijn de zilverkleurige wijzers donker en goed zichtbaar maar als het licht er op een andere manier invalt dat zie je ze amper.
De dames thuis vonden de leren band het mooist dus die heb ik er zaterdag op gezet. Gisteren wilde ik kijken hoe hij was met de rubber band. Deze staat super en zit het prettigst van alle drie de banden.
Leuk dat bandenwisselen. Alleen vrees ik dat het terugzetten van de stalen band niet zo snel zal gaan als het eraf halen. 
Ik moet mijzelf een tooltje aanschaffen die Jur had. Dat was een tang waarmee je de pushpins in kon drukken en makkelijk op zijn plaats tussen de lugs loslaten. Dat gaat beter dan frutten met een schroevendraaiertje. Weet iemand hoe zo’n tang heet en waar (website) die te koop is?
En wat een mooie kist zat er trouwens bij deze Breitling. Ik dacht dat het van pianohout was maar op een kaartje dat erbij zat stond dat het bakkeliet was. Dat is volgens mij dat spul waar vroeger die oude zwarte telefoons met die draaischijven van gemaakt waren.
Kijk eens hieronder hoe mooi de letters en het logo op de kist liggen.
Hoi,
Kijk, en zo kom je dan toch uit bij iets waar je eerst helemaal niet aan had gedacht.
Normaal gesproken ook van een ander prijskaartje natuurlijk, maar dat is nou het voordeel van een gebruikte klok. Zo valt ie toch ineens binnen het budget.
In elk geval is het een mooie stoere Breitling klassieker, daar krijg je geen spijt van.
Veel plezer,
Groet,
Nico.
Schitterende klok, echt een aanwinst.(tu)(tu)
En dan ook nog een nieuwe pols erbij!
Tussen de grappen (lees grap) door, hier kun je degelijk horloge gereedschap bestellen:
http://www.watch-tool.de/home.php
Van harte gefeliciteerd met je horloge ik vind 'm prachtig maar kan het even niet laten te reageren op de term grail.
In mijn beleving is een grail een ultiem horloge waar je al jaren van droomt maar wat haast onbereikbaar is ( niet te betalen dan wel heel uniek)
Jij geeft aan echter een maand geleden pas bij toeval op dit horloge gestuit te zijn.
Er komen me de laatste tijd iets teveel grails voorbij op het forum 
Van harte gefeliciteerd met je horloge ik vind 'm
prachtig maar kan het even niet laten te reageren
op de term grail.In mijn beleving is een grail een ultiem horloge
waar je al jaren van droomt maar wat haast
onbereikbaar is ( niet te betalen dan wel heel
uniek)
Jij geeft aan echter een maand geleden pas bij
toeval op dit horloge gestuit te zijn.Er komen me de laatste tijd iets teveel grails
voorbij op het forum
Maar ik gaf ook aan in het eerste bericht dat reeds jaren geleden een foto van deze Steelfish mijn bureaublad sierde. Destijds haast onbereikbaar. Dus voldoet aan jouw eisen van grailzijn… 
Grail is eigenlijk uit de riddertijd .
De ridders opzoek naar een beker.
In jouw geval komt het goed uit want je ziet er ook uit als een echte ridder.Zeg maar een soort IVANHO.Een hart op zijn goeden plaats .
En in jouw geval is het geen beker die je zocht,maar een horloge…
Een hele mooie geniet er maar van,want je kijkt meer naar je klok uit bewondering dan dat je wilt weten hoe laat het is.