Hierbij wil ik jullie graag voorstellen aan mijn nieuwe aanwinst:
Het is een Marina Militare handopwinder, besteld bij Getat Watch Co. http://www.siswatch727.com/index.do
Je kan hem een beetje aan laten passen naar eigen smaak. (saffier, band, wijzers, lume, ed.)
Ik heb er saffier op laten zetten, en super lume. (vanavond in bed even uittesten:D)
Het horloge ziet er goed, en ik ben er erg content mee:)
Hier even een snelle iPhone4-foto: (iPhone is ook vandaag binnen gekomen)
De lume is beter dan een standaard MM die ik heb, bij mijn nieuwe aanwinst kan je aan het eind vd nacht nog wel aflezen hoe laat het is;)
Alleen, vergeleken bij de Seiko Monster, komt hij niet in de buurt, geen schaduw-konijntjes op het plafond:D
Een lume-pols-shot, geprobeerd met de iPhone:
(foto met flits, daarna snel eentje zonder flits, de foto is niet al te best, maar hij geeft misschien wel beetje een idee;))
Ik heb de mijne gekocht bij Manbushjie http://www.manbushijie.com/ voor zo’n 47 euro, inclusief verzenden. Het duurde minder dan 2 weken voor ik hem in huis had, dus dat was lekker snel.
Ik lees hier op het forum wel veel verhalen dat de kwaliteit niet echt geweldig is, maar voor dat geld moet je ook niet teveel verwachten.
ik heb er 1 van manbusijie, jaar in bezit, werkt nog prima. denk dat je daar ook beetje geluk mee moet hebben. Band stelt niks voor, kast vind ik wel aardig. ik had binnen anderhalve week horloge binnen, en koste rond de 45 euro.
succes
Ricosub Schreef:
Schitterende klok!
Zelf ben ik ook geinteresseerd in zoon soort klok
als kado voor iemand! Vandaar dat ik de volgende
vragen stel, bij voorbaat dank!
Wat is de kwaliteit van dit horloge en mag ik
ervan verwachten?
Wat is de verzendtijd?
En de prijzen?
Vergeleken bij mijn MM Radiomir-hommage voelt deze veel meer solide aan, maar dit is natuurlijk een heel ander soort klok.
Het horloge ziet er goed uit, geen krasjes/putjes, geen scherpe kantjes, ed., hij voelt echt solide aan. Het saffier wat er op zit heeft echt een mooie blauwe gloed:)
Ook een leuk detail: ik heb het horloge met een gepolijste kast besteld. Omdat de kroon aan de binnenzeide geborsteld is, hebben ze bij de ‘hevel’ vd kroonbeschermer er een geborsteld exemplaar ingezet, wat een leuk effect geeft.
Of het horloge echt beter is dan een standaard MM, weet ik niet, daarvoor heb ik er te weinig verstand van. Misschien dat je dan even moet wachten tot MartinB zich meld, hij heeft er wellicht meer ervaring mee.
Wel kan ik je vertellen dat op de website staat dat alle horloges eerst een paar dagen getest worden voordat ze opgestuurd worden, zodat de kans op een ‘DOA’ kleiner is.
@ricosub: Afhankelijk vd dollarkoers was de mijne incl. saffier ongveer € 77,- + een paar euro verzenden
Met vriendelijke groet,
Herman
ddmus Schreef:
Ik heb ook wel eens een Parnis van Manbusijie
gehad, maar ben eigenlijk wel benieuwd wat nu de
verschillen zijn met deze Getat’s ?
Is het alleen een betere band, saffier en lume of
in z’n geheel beter afgewerkt ?