Nieuwe Aanwinst.......M'n eerste Rolex

Mooi hans, heel mooi. Maar draagt denk ik toch een stuk kleiner als je oris? Of valt dat nog wel mee?
Hij zou ook vast prachtig staan op een yaffle-strap :D:D

Yaffle

En op het Duitse Rolex-forum geeft Georg (“De” GMT-goeroe") een heel fraai overzicht van de GMT-lijn en de plaats van de 16760 daarin:

http://www.r-l-x.de/wbb2/thread.php?threadid=29637&sid=

Hans,

Goed gedaan Hans!

Bram

Gepost door: Nivelacuso (IP Gelogd)
Datum: 07 april 2006, 20:35

Ik denk dat het er vroeger of later bij elke verzamelaar wel van komt…Een Rolex in de verzameling.

Ik denk van niet… :smiley:

Gefeliciteerd Hans! Prachtige Rolex.
Ik zit zelf nog in die ontkennende fase die je beschreef, en en stel idiote voorwaarden voordat ik aan een Rolex ga, zoals een witte GMT en een horloge glas zonder loupe :smiley: Zodoende kan ik deze fase nog wel even volhouden :smiley: :smiley:
Begrijp ik goed dat deze GMT wel een loupe heeft maar geen datum aanduiding?
Groet, Arie.

Gefeliciteerd Hans !

Beauty!!!

Proficiat, ziet er geweldig uit.
Ik ben ook echt gek op de GMT modellen van Rolex.
Ik baal er alleen van dat ze allemaal een kleine kroon hebben.
Als ze nu een kroon van de Sub of Seadweller hadden was het perfect.
Veel geluk ermee.

Je hebt gelijk hoor Hans (imho), eigenlijk wil iedereen wel een Rolex. Ik wil nog eens een Sedweller maar dit is zeker ook een mooie! Felicita!

Hoi Hans.
Goede smaak en goede keuze.
Proficiat en veel plezier ermee.
Groeten,
JohnSr

Hans,

het is werkelijk n prachtklok, echt 1 die in n verzameling hoort te zitten. Door zijn prijsstelling helaas nog niet in mijn collectie. Maar wat niet is kan altijd nog komen.
Begrijp goed je gevoelens over, nep, echt, patser gevoel. Toch denk ik zelf dat de kop die het horloge draagd mede bepalend is voor deze gedachte. Het is in ieder geval n mooie klok om trots op te zijn.