Nieuwe aanwinst....modemerk

Deze stond een tijdje bij forumlid cmjewelery te koop en wilde maar niet weg gaan. Het model fascineerde me en toen er een ruil met een seiko werd voorgesteld kwamen we snel tot een overeenkomst. Dit is toch wel iets mannelijker dan mijn groene Seiko. :wink: Ik vind hem erg leuk. Het is eigenlijk het enige modemerk dat ik bezit maar hij is lekker apart. Er zullen wel wat gevarieerde reacties op komen. :smiley: Ik hoop alleen dat iemand weet te vertellen ghoe de band verwisseld kan worden. Niet dat hij er al af moet hoor. Ik heb de lugs wel los kunnen schroeven maar dan vraag ik me af hoe ze die door de gaten heen hebben gekregen.

Aparte klok (tu), niet helemaal mijn ding maar als we allemaal het zelfde type horloge mooi zouden vinden wordt het wel heel erg saai !!
Veel (draag) plezier ermee!

Aviator

Stoer hoor, maar ja, de naam hĆØ:D Gewoon lekker dragen!

Gewaagde keuze!
Veel draagplezier.

Gr,

Ron.

ik vind hem niet eens lelijk
dat zwart heeft wel wat

Ik denk dat je ā€œgepaste drangā€ moet gebruiken om de lugs door de gaten heen te krijgen. :stuck_out_tongue:

Die kroon heeft al aan je broek geknabbeld broer! :wink:

Maareuh, het horloge straalt wel iets uit.

Mijn beste,

Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment.

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Ik vind hem eigenlijk best mooi. De plaat heeft veel detail, en de kastvorm, hoewel wat geĆÆnspireerd :wink: spreekt me wel aan.

Ik denk dat de band vastzit op het ā€˜radiomir’ principe. De wirelugs losschroeven, en als ze dan niet zo uit de band kunnen schuiven, zullen ze inelkaar gescroefd zijn met een busje ofzo.

Groeten,

Martin

Ben eigenlijk niet zo van de modemerken maar vind dit best een aardige klok, veel plezier ermee!

Ben ook niet zo van de modemerken, vooral niet als het nog quartz is ook. Maar deze ziet er wel leuk uit. Punt bij modemerken is vaka wel dat de kwaliteit niet echt super is. Guess en Breil zijn positieve uitzonderingen.

Voor wat betreft de lugs: ik denk dat beide lugs uit twee delen bestaan. 1 Schroefje los = 1 lug-deel los. Je moet immers de lugs los van je band kunnen halen als je de band wilt wisselen.

Niels

Ik vind hem ook leuk en moet eerlijk zeggen dat ik ook heel erg heb zitten twijfelen om hem te kopen, duur was hij niet.

Was eigenlijk wel blij dat hij verkocht was :slight_smile:

Wreckless Schreef:

Die kroon heeft al aan je broek geknabbeld broer!
:wink:

Maareuh, het horloge straalt wel iets uit.

Hahahaha. Zo ziet de andere kant van mijn broek er ook uit. Ik heb die broek zo nieuw gekocht. Volgens mijn dochter is dat mode. Vintage look noemen ze dat.

Ik vind modemerken wel gewoon moeten kunnen. Je betaald niet voor het goede uurwerk, maar je hebt, zeker bij dameshorloges veel meer keus in design.
Armani heeft een aantal hele mooie horloges in hun collectie.

Ik vind deze bijvoorbeeld heel erg mooi, maar wat aan de dure kant vanwege de naam, er daar ben ik dan weer niet bereid om voor te betalen. :+

Modemerk of niet …degene die hem draagt is er blij mee…
Heb zelf een Fossil …dat zie ik ook als modemerk …maar het is wel een verdomd mooi ding al zeg ik het zelf…en nog Quarts ook … Horlogeliefhebbers zijn er ook met een kleinere beurs.

Daar ben ik het helemaal mee eens, V3T3RAN, ik vind die Armani wel wat hebben, en over smaak valt niet te twisten, als je er zelf maar blij mee bent, ik vind zelf dat er hele gave, mooie, aparte, hoe je het ook noemen wilt, horloges zijn die als modemerk doorgaan, Diesel, Fossil, en idd ook Guess en Breil, al lees ik net dat die dan weer positieve uitzondering zijn…dat doet me goed, als eigenaar van 2 Breils;)

Het horloge forum is er voor alle (eerlijke) horloges, mechanisch/quartz, kunststof/metaal, goedkoop/duur,
modemerk/haute couture, plakmerk (nou, een beetje dan:))/gevestigd merk, oud/nieuw, enz, enz…

Tja, noem het een modemerk, maar het is wel een leuk horloge. (tu) Dit merk heeft trouwens wel meerdere mooie modellen, vind ik.
Geniet er vooral van, Dreski! :slight_smile:

Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Niet mijn smaak, maar smaken verschillen gelukkig.

Ik wens je veel draagplezier met deze mooie aanwinst;)

Gr Dennis