Nieuwe aanwinst: Monaco Calibre 11

Nou ja, niet nieuw meer want ik had 'm al een maandje.
Maar de tijd ontbrak om de foto’s te delen.

Al heel lang op 't verlanglijstje met de blauwe wijzerplaat en witte subdials, maar tot voor kort was die niet beschikbaar in de Calibre 11 uitvoering (met de pushers op rechts en de kroon op links). Die Calibre 11 was toch wel een vereiste, want dat gaat meer terug naar het origineel, ook al heeft het gebruikte uurwerk niets met het origineel uit 1969 te maken. De kroon op links is wat minder doorsnee dan alles op rechts, wat 'm voor mij wat specialer maakt.

Uiteindelijk voor de zilveren dial gegaan die echt überchique is en voor een mooie afwisseling om de pols zorgt.

En tja, man o man wat is dit een fotogeniek kunstwerkje zeg! Vanuit iedere hoek glimlacht ze naar je. Oordeel zelf:










Bedankt voor het kijken, grtz Erik

Wow. Vind dat onwijs mooie klokjes. Zo te horen zal dexe je voorlopig wel met een glimlach doen rondlopen :slight_smile:

Kijk, hier wordt ik nou blij van :~
Super mooie klok; wear in good health!

Daar is het topic dan eindelijk! Zeer chique gast! Volgende tripje Mestreech wordt voor mijn Speedy?:stuck_out_tongue:

Gefeliciteerd, met deze schitterende Monaco.

Voor mij de mooiste kleurencombinatie, veel plezier met deze prachtige klok!

Heel mooi horloge. Geniet ervan!

Mooi hoor. Grijs, zilver en oranje doet het goed met elkaar.

Hele mooie klok!(tu)

Je hebt het glas mooi op de foto weten te krijgen dat maakt het wel extra lekker!

Geniet ervan!

Groeten,

Noel.

Dit is al steeds door de jaren één van de meest succesrijke TAG’s geweest. Elkeen hier zal wel een idee hebben hoe dat komt hé. En persoonlijk hou ik ook vooral van horloges met een “verhaal”, zoals deze die er eentje is bij uitstek.
Een heel mooie dus en dikke proficiat!
Zelf ben ik nog aan het twijfelen welke ik voor mijzelf zal nemen en heb er overigens ook een draadje over geopend. Alle input is dus welkom.