Nieuwe aanwinst: Mondaine Stop2Go

Mondaine Stop2Go.
Al een maand in huis en nu even tijd om wat foto’s te maken.
Net als alle Zwitserse stationsklokken loopt de Mondaine Official Swiss Railways Watch per minuut 58 seconden, om dan 2 seconden stil te staan op de 12, en
daarna naar de volgende minuut te springen.
Hoe lang je ook kijkt het blijft een fantastisch gezicht om naar het verspringen te kijken.
De secondenwijzer loopt helemaal niet schokkend. Het heeft wel iets weg van een automaatje. En de minutenwijzer staat precies op de minuut.(zie foto)
Het is een quartz uurwerk met 2 aandrijvingen. RVS kast met uniek nummer, saffierglas en een zwarte band van zadelleer.
Ik ben niet echt een fan van lerenbandjes, maar binnenkort krijg ik van Henrik ook nog een meshband.
Dan is het klokje voor mij helemaal af.
Ik reis regelmatig met de trein. Als medepassagiers je klokje zien, kijken ze meteen op hun eigen klokje. Om daarna hun eigen klokje gelijk te zetten.

Mijn beste,

Het oog wil zeker wat!!
Een prachtig horloge met een doeltreffende achtergrond.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral bij het dragen van deze Zwitserse ikoon.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Eens! Prachtige klok met hele mooie foto’s!

Veel draagplezier…(tu)

proficiat&mooi decor!

Erg leuk. Toen ik in de zomervakantie in CH was wilde ik er 1 kopen als herinnering aan de vakantie, maar toen was hij er nog niet.

Gek genoeg koop ik hem dan, eenmaal terug in NL, toch weer niet. Maar erg leuk is het wel!

stevo Schreef:

Erg leuk. Toen ik in de zomervakantie in CH was
wilde ik er 1 kopen als herinnering aan de
vakantie, maar toen was hij er nog niet.

Gek genoeg koop ik hem dan, eenmaal terug in NL,
toch weer niet. Maar erg leuk is het wel!

das toch wel vaker zo? n t shirt, mok, etc ve vakantiebestemming die je thuis niet zo snel zou kopen. moment en plaats dragen vaak ook bij aan de beleving.