Nieuwe Aanwinst Mondial CvdK

dreski Schreef:

Wat een beauty. Deze en de Glasshuete vind ik een
van de mooiste horloges op het forum.

Dank voor het compliment:)

Fenomenaal mooi horloge. Moge jij nog heel lang van dit horloge genieten.

Fijn dat het met je vrouw beter gaat.

Wat vervelend dat jullie een moeilijke tijd hebben gehad, maar goed te horen dat het weer beter gaat. Je hebt een mooi horloge om het te ā€œvierenā€ en een mooie collectie!

Sterkte met alles.
ā€œProtte lok en seine mei ut klokjeā€

Gezondheid gaat boven alles en het is logisch dat, als het dan flink tegen zit, de aandacht daar volledig naar uit gaat en zelfs dit horloge buiten beeld raakt.
Gefeliciteerd met dit wel zeer fraaie horloge, maar bovenal hoop ik dat het met de gezondheid van je echtgenote weer helemaal goed komt!

Verdorie Jan, dat is erg vervelend om te lezen! Ik hoop dat jullie positief vooruit kunnen kijken. Geniet elk moment van elkaar en deze mooie CVDK.

Groeten, Ron

Jan… fok! Wat een kl#te nieuws maar gelukkig dat jullie nu weer positief vooruit kunnen kijken. Wellicht zien we elkaar binnenkort weer eens voor een kop koffie, kunnen we het ook over klokjes hebben. Want ik ben wel benieuwd naar deze CvdK, echt iets wat je irl moet zien!!!

Stuur je een pb wanneer er weer zin, tijd en ruimte is voor een koffie moment?

Gr. Roel

Medeforummers,

Heel hartelijk dank voor de leuke reacties op de Mondial, maar nog meer voor het medeleven en de goede wensen voor de gezondheid van mijn echtgenote. Dat kunnen we goed gebruiken en sterkt ons voor de toekomst.
Hopelijk kunnen tegen het einde van het jaar letterlijk en figuurlijk met een schone lei beginnen.

Groet Jan

To built a house you need a lot of men ,but for a ā€œhomeā€ you need only one ā€œwomanā€.
Heel veel gezondheid en sterkte.
En het horloge is schitterend!
Gr.
Jack

Jan, bedankt voor de koffie (tu)

Je nieuwe aanwinst is echt een kanon, zeker op detailniveau waanzinnig. Ik snap volkomen dat je mega enthousiast bent over deze CvdK.

En ondanks het generatieverschil :smiley: en onze verschillende smaken en interesses vind ik het altijd leuk om even bij te praten.

gr. Roel

Krabong Schreef:

Jan, bedankt voor de koffie (tu)

Je nieuwe aanwinst is echt een kanon, zeker op
detailniveau waanzinnig. Ik snap volkomen dat je
mega enthousiast bent over deze CvdK.

En ondanks het generatieverschil :smiley: en onze
verschillende smaken en interesses vind ik het
altijd leuk om even bij te praten.

gr. Roel

Roel, ik vond het ook heel gezellig en we hebben eens lekker bijgekletst.
Is zeker voor herhaling vatbaar.(tu)
Groet Jan

P.S. Hoezo generatieverschil:( :wink: