Sedert enige jaren ben ik een “fan” van de horloges van CvdK.
Toen ik hem dan ook begin 2007 bezocht, nog in zijn oude atelier en daar o.a de Orion CK3 zag, was ik verloren.
Deze werd prompt aangeschaft. Uiteraard bleef ik de nieuwe ontwerpen volgen, maar het budget was hiervoor veel te laag.
In mei vorig jaar was ik opnieuw bij hem in zijn nieuwe atelier, waarover ik een uitvoerig verslag heb gemaakt.
Tijdens Watch 2009 te Maastricht werd de kennismaking weer eens hernieuwd en bezocht ik o.a. uitgebreid zijn stand.
Mijn oog viel op de Mondial en hoewel het geen verkoopbeurs is, hebben we toch een deal gemaakt.
Gezien de specifieke wensen zou de levering eind van het jaar plaatsvinden.
Helaas werd mijn echtgenote enige weken later ernstig ziek. Op dat moment had ik voorlopig geen interesse in welk horloge dan ook. Ik heb toen met Christiaan gebeld en hij had uiteraard alle begrip voor mijn argumenten om de levering tot nader order op te schorten.
Na een zeer emotioneel halfjaar ( en dat is een understatement) ziet de toekomst er voor ons beiden weer wat positiever uit en kunnen we weer vooruit kijken.
We hebben toen toch besloten om het horloge maar af te roepen.
hij is mooi… erg mooi. schitterende verzameling, maar het allermooiste is dat het met je vrouw weer beter gaat, en daar kan geen horloge of wat dan ook tegenop
ik zou zeggen geniet ervan.(tu):~
Vooraleerst: fijn dat het weer beter gaat met je vrouw.
Gezondheid is onbetaalbaar; daar mogen ze voor mij al mijn horloges komen halen ! ( nou ja, ééntje had ik nog graag overgehouden. )
Prachtige klok die CvdK ! (tu)
Kan volgens mij langs beide zijden gedragen worden
De onderzijde is minstens zo fraai als de bovenzijde (tu)