Nieuwe aanwinst: Monster SKX781

Zwarte wijzerplaat en de lunette roze.
Roze stoere band erom heen hop,alweer een tevreden klant. (:smiley:

Rob schreef: “Yep,
oranje, zwart, blauw en geel. Laatse 2 zijn duurder ivm Saffierglas en ander uurwerk.”

Hoi Rob, kun je het verschil eens aangeven. Is het ene uurwerk beter of nauwkeuriger?
Groet lex.009

Deze gegevens heb ik gelezen op de site van robbie409, hij geeft hier aan dat het een ander uurwerk is, de goedkopere types hebben het uurwerk: type 7s26 met 21 jewels.
De duurdere: type 7s36 met 23 jewels, volgens de site is er echter in diverse reviews geen significante (mooi woord) verbetereringen tov ander model.
Verschil zit waarschijnlijk ook in saffier glas en iets zeldzamer type.

kijk voor alle info over de monsters eens op
http://www.monsterwatches.nl/

Rob, bedankt voor alle reclame :slight_smile:

Mijn vriendin draagt gewoon een oranje monster met rubber band, geen probleem dat ie een beetje groot is.

Wat betreft de prijzen:
Oranje en zwart zijn goed te krijgen (loop wel terug, en half juni heeft Seiko een prijsverhoging doorgevoerd, dus ze zijn duurder dan voorheen).
Blauw wordt alleen in Thailand verkocht, en er worden er een gelimiteerd aantal per jaar van gemaakt (ik heb 500 doorgekregen: nummer 22 staat in mijn winkeltje).
Geel: daar zijn er 300 van, meer niet. Is dus een collecters item. Momenteel biedt iemand er één aan voor 2000 dollar op Ebay, maar ik las op een ander forum dat ie voor 1500 weggaat (is trouwens al verkocht!)