Nieuwe aanwinst: Monster SKX781

Bij deze mijn nieuwe aanwinst, ben er erg blij mee en ga hem nu in het water testen.
Bij deze wil mijn naamgenoot bedanken voor de snelle/goede service.

Welcome to the club!!!

Mick

veel plezier ermee

joost

veel plezier ermee, blijft een mooi horloge.

Gefeliciteerd, veel plezier ermee.
Krijg je er bij Rob ook een doosje bij? Dat is helemaal prima, die krijg je niet bij elke verkoper.

Coen

Doosjes doe ik liever niet hoor, die worden schaars :wink:

Mensen die ik ken via het forum laat ik meestal kiezen: doosje : pakketpost of gratis verzending zonder doosje.
Garantie idem: elk horloge heeft mijn garantie: problemen: je krijgt een nieuwe en ik zoek het uit met Seiko. Is beter dan mijn klanten naar de Seiko dealer sturen met het Seiko garantiebewijs, want dan moet je wachten op reparatie/vervanging. Gelukkig is dat nog maar 1 keer nodig geweest bij de skx031 van RVDB, daar bleef de datumwissel hangen. Ik wacht nog op de vervanger…maar dat is mijn probleem, had ik maar een vak moeten leren :smiley:

Altijd mooi zo’n Monster!

Tjonge, ik denk dat ik ook maar eens aan een monster moet . Mooi vastgelegd!

Toch maar eens even een mooie anekdote over het Monster:

Enkele weken geleden was ik op een verjaardag waar ook een vent rondliep die al jaren beroepsduiker is bij een van de grote Nederlandse bergingsbedrijven. Zelf had 'ie net een nieuwe Omega aangeschaft, maar toen hij mijn BM zag had hij spijt als de haren op zijn hoofd. (daar heeft hij er overigens niet zo heel veel meer van…:D)

En naarmate hij hem langer had bekeken en steeds weer even in zijn handen moest hebben, werd 'ie alleen maar enthousiaster: “Dit is pas een echt goed duikershorloge! Die ring kan je tenminte ook nog met je dikke handschoenen verdraaien, een goed beschermde kroon, enorm goed afleesbaar… Alles klopt gewoon aan dit ding. Je kan zien dat hier over nagedacht is door mensen die er verstand van hebben!”

Hij zou 'm dan ook direct kopen (helemaal toen ik 'm vertelde wat het klokkie moet kosten) en eens even flink de blits maken bij zijn collega’s!!!

Het Seiko Monster blijkt dus echt een goed stuk gereedschap te zijn (tu)

He ik wil 1 van mijn monsters wel ruilen voor zijn Omega :slight_smile:

Toch even heel erg benieuwd wat een dergelijk horloge moet kosten…Kan mij geen enkele inschatting maken vandaar bij deze even de vraag wat die moet kosten.

Groetjes Jeroen

veel draag plezier!!
Ziet er altijd weer goed uit zo een Monster!!

Roger

Dank voor de reacties: Prijzen, kijk even op www.monsterwatches.nl , deze versie kost € 145,-- (alweer reclame, waar gaat dit naar toe :stuck_out_tongue: )
p.s. Wat geven deze horloges veel licht in het donker zeg!!

Van harte Rob, veel draagplezier, maar dat gaat vast wel lukken.

Ruud

Verdorie, dit forum zorgt er voor dat ik mezelf steeds betrap op het staren naar die zwarte monster op Rob zijn site. :smiley:

:slight_smile: :slight_smile: Het bekende Monster virus heeft weer toegeslagen :slight_smile: :slight_smile:

Over virus gesproken, mijn vriendin vind hem ook erg mooi X( en vraagt zich af of er ook Monsters voor vrouwen zijn.
Modellen rond de 39/40mm?

toppie!

rob Schreef:

Over virus gesproken, mijn vriendin vind hem ook
erg mooi en vraagt zich af of er ook Monsters
voor vrouwen zijn.
Modellen rond de 39/40mm?

Haha ja roze monsters zou wel leuk zijn, misschien dat Robbie iets kan modden :stuck_out_tongue:
Er zijn geen kleinere, 4 kleuren dat is alles.

Yep,
oranje, zwart, blauw en geel. Laatse 2 zijn duurder ivm Saffierglas en ander uurwerk.