Nieuwe aanwinst:) msc

Enige tijd terug zat ik wat te surfen op het net en kwam ik per toeval op de site van horloge atelier Manfred Schneider en Co uhrenhttp://www.msc-uhren.com/ terecht.Een duitse horlogemaker plus juwelier die een eigen horlogelijn op de markt heeft gebracht en gebruikt maakt van verschillende zwitserse uurwerken.Ik was toch wel geintereseerd in een aantal modellen van hem en heb uiteindelijk gekozen voor en "overjarig"model met een ETA 2834-2 uurwerk,43mm en ik moet zeggen…ik ben zeeeer tevreden(tu)






Gr Dennis:)

Gefeliciteerd. Leuk klassiek ogend horloge!

Mooie klok Dennis! (tu)

Dat is een topper!

Een mooi headwind model Dennis. Veel plezier ermee.

Een fijne day-date !
Proficiat !

Prima klok, vooral die slanke wijzers vind ik fraai. Hun Monte Carlo heb ik ooit ook overwogen, leuke wijzerplaat, wel een hadopwinder).

Een prachtig horloge. (tu)
Ik ben hartstikke jaloers. Waar vind je zoiets? Op de website staat dat deze niet meer leverbaar is.

Mvg. Okki

Gefeliciteerd met je aanwinst Dennis (tu)
Manfred staat meestal op de Rikketik en ik heb regelmatig met hem over (zijn) horloges gesproken. Een bijzonder vriendelijk mens die ook nog eens hele leuke, betaalbare horloges maakt.

Hallo marten,kijk dat is al een reden om eens naar de rikketik te komen ben idd erg tevreden met dit klokje.
gr dennis:)

Dank je Okki!Deze heb ik via zijn webwinkel op e-bay aangeschaft is geen nieuwe hoor? maar wel bijna als nieuw.
Gr dennis.

Zeer fraaie aanwinst

Schitterend, de klasse straalt ervan af.

Gr,

Ron.

In EEN woord STIJLVOL!!!