Nieuwe aanwinst na 7 jaar window shoppen; Christopher Ward C60 Elite

Zo dan, er gaat hier iemand vreemd (geen Tissot) en komt daar nog ruimschoots voor uit ook. Een mooi verhaal :sunglasses:
Maar ik snap het wel, een mooie aanwinst, Wilko, veel plezier ermee :smiley::+1:

1 like

Mooi man, en duidelijk niet over een nacht ijs. Vier versies later, lekker joh.

1 like

Leuk geschreven, leuk horloge, leuk merk, en het enthousiasme straalt van je NA en review af. :smiley:

Gefeliciteerd Wilko, met deze mooi aanwinst!

1 like

Mooie aanwinst, leuk verhaal, gefeliciteerd en geniet er van!

1 like

Hey, ben je van je geloof gevallen!!?? Een duiker? en dan ook nog een ander merk dan Tissot? :yum:

:balloon: Mooie aanwinst! Geniet ervan! :balloon:

PS: mooi verhaal, dank voor de moeite en het delen.

1 like

Dat is karakter hebben op vele vlakken :slight_smile: - mooi verhaal!

Proficiat met deze CW

1 like

Mooie aanwinst kerel erg leuk geschreven. En erg knappe foto’s! Veel plezier ermee :grin:

1 like

Alweer een horlogeleven geleden zo langzamerhand :sweat_smile:

Absoluut; al gok ik dat @koetsjh met z’n macrolens wel even de verschillen met een Grand Seiko zou blootleggen, maar zelfs met bril zie ik dat detailniveau niet :grin:

Dank allemaal :blush: :blush: :+1:

5 likes

Ik ben inderdaad nogal van de Tissot’s en ook eigenwijs genoeg om daar mee door te gaan, maar af en toe moet je jezelf niet te serieus nemen :grin: :grin:

3 likes

Ik ben af en toe best van de impulsaankopen, maar voor deze geldt dat duidelijk niet :sweat_smile:

Dank je; ik probeer jouw voorbeelden van mooie NA reviews na te volgen :wink:

1 like

Supermooie aanwinst!
Ik had ook wat moeite met het blauw, die tint leek mij vreselijk maar heb toen de zwarte en blauwe besteld. Die blauwe is irl echt wel erg mooi en deze versie met die heerlijke oranje accenten maakt het nog mooier.

Leuke review en welkom in de wereld van CW, het is echt gewoon mooi spul, die nieuwe verpakkingen zijn ook :+1:

Ik wens je heel veel draagplezier wat vast zal lukken want er is veel te beleven aan dit horloge. In het begin raakte ik niet uitgekeken op die kast en eigenlijk alles, alles is mooi vind ik bij deze modellen.

Proficiat!

1 like

Wat een sportieve uitstraling. Leuk, hoor!

1 like

Dat is het zeker, ik vind ze veel mooie horloges maken en de prijs is gewoon netjes voor wat je krijgt. De service ook, doen ze heel goed. Ik ben zo tevreden met mijn C60 Trident dat ik daarna helemaal niets meer gekocht heb.

1 like

(gewetensvraag)
Wat ga je doen met deze mooi afgewerkte box :yum:

1 like

Dank je :+1:
Was overigens vooral de eerste versie van de MK2 waar ik over de kleur blauw twijfelde, iets te knallerig in combinatie met die glanzende keramische bezel, de latere versies leken me een stuk beter.

Dank :+1:

Ik ben bang hetzelfde als met alle andere horlogeboxen; samen in een grote doos achter de knieschotten en nooit meer naar omkijken :laughing:

3 likes

Prachtig horloge en een schitterend verhaal!
Heb zelf ook naar een CW gekeken, als ruil voorstel in het blauwe deel, maar de knoop niet doorgehakt. Gaat 7 jaar duren dus :laughing:

Heel veel plezier met deze prachtige Christopher Ward.

1 like

Geduld is een schone zaak :sweat_smile: :sweat_smile:

Mooie aanwinst :+1::+1:

1 like

Leuk te lezen! Mooi horloge! Veel plezier ermee!

1 like

Mooi horloge Wilko, geniet er van! Ik herken de lange zoektocht, twijfel en dan na een relatief lange tijd toch de knoop doorhakken. In mijn ervaring zijn dat de echte blijvers met een verhaal.

1 like