Ik ben wel aan het proberen iets te minderen
Dank je
Ik ben wel aan het proberen iets te minderen
Dank je
Bedankt voor de mooie review en foto’s!!
Natuurlijk veel plezier met je weloverwogen mooie CA!!!
@wbcoupe
Gefeliciteerd, Wilko met deze bijzonder fraai ontworpen duikert. Smaakvol en origineel. Ik neem aan dat deze niet geflipperd gaat worden en hoop dat je er meer dan 7 jaar van gaat genieten.
Veel draagplezier dus gewenst!
Prachtige foto’s! Heb ze met veel plezier en aandacht bekeken.
Dank je, gaat goedkomen
Heeft inderdaad wel wat weg van de Oris, ook een duiker met “rechte” markers in plaats van ronde bollen. Dat duiken zie ik niet direct gebeuren, ik vind snorkelen al diep zat eigenlijk
Overigens is dit zeker niet m’n eerste “niet Tissot” ik het nog de nodige andere merken in de collectie; al gaan er daarvan wel een aantal geflipperd worden voor deze CW
Dank je Lex! Nee deze gaat niet geflipperd worden; die kans is bij de “impulsaankopen” toch groter dan bij zo’n weloverwogen aankoop
Gefeliciteerd met jouw nieuwe Christopher Ward, mooi horloge! Veel plezier er mee gewenst.
Mooie, weloverwogen aankoop met uitgebreide inleiding in deze telg van de CW-familie Wilko.
Specificaties zijn impressionant.
Weinig fouts over te melden, enkel die lange strap, dat zou me ook irriteren.
Alvast veel draagplezier toegewenst met de nieuwe aanwinst.
Prachtig
en dát is nog eens een goed en uitgebreid verslag van de NA, ga zo door
Heel mooi horloge! Gefeliciteerd, veel plezier ermee👍🏻
Dank je Hans
Ze hebben bij CW van allerlei banden ook een XS versie, heb er zelf een op een Vintage Tissot zitten. Helaas geldt dat niet voordeze hybrid strap. Na ja, het is niet anders, ik erger me er niet aan, maar iets korter was wel fijn geweest
Allemaal bedankt
Ik kende het merk niet maar ik vind het echt een mooie klok!!
Geluk ermee
Dank je. Je zult ze ook niet bij een juwelier tegenkomen, ze verkopen alleen via hun eigen website. Volgens mij waren ze een van de eerste merken die dat deed.
Interessant.
Net ff gekeken op de site…knappe klokken!
Zit een hoop leuks tussen inderdaad; ik zit me ook altijd te verlekkeren op hun site
Haha, benieuwd hoe lang je dat volhoudt .
Leuk geschreven en een prachtig horloge Wilko!!
Hij is mooi!
Niet zo vreselijk lang, maar ik heb al wel min of meer een lijstje wat weg moet
Ik wil toch echt wel de aankoop van deze bekostigen uit verkoop van horloges (en servicewerk voor anderen).
Prachtig horloge en wat een verhaal veel draag plezier
Heel erg mooi! De fraaie foto’s tonen inderdaad de hoge graad van afwerking. Welkom bij de CW-club! Ik heb zelf de Mk.2 blauw, maar zou deze er best naast willen hebben
Dank; De Mk2 oogt toch heel anders ondanks de op het eerste gezicht minimale verschillen, dus ik zou me voor kunnen stellen dat je ze gewoon naast elkaar zou kunnen hebben. Mk2 is door de smallere indices en andere wijzers net even een tikje chiquer