Nieuwe aanwinst na heel lang wachten 🥳

Na meer dan zes maanden wachten was het dan ein-de-lijk zo ver! Ik kreeg van Wempe Dusseldorf enkele foto’s doorgestuurd van mijn horloge dat was binnengekomen. Tot ik deze foto’s had ik gezien was ik stiekem wel in dubio hoor. Ik heb namelijk een van mijn droomhorloges moeten verkopen (Rolex Day Date met groene wijzerplaat) om deze te kunnen kopen. Maar na het zien was ik gelukkig helemaal gerustgesteld.

Met Wempe is het contact erg leuk en gezellig geweest en ben regelmatig gebeld met updates en dergelijke. Ondanks de lockdown kon ik het horloge (als ik zou willen) ophalen in Dusseldorf maar wel voor de deur en dan zou ik absoluut niet binnen mogen komen… Klinkt niet echt als een ‘‘experience’’ die past bij het ophalen van een dergelijk horloge. Bovendien wilde ik nog wel wachten omdat ik een bandje had besteld bij Camille Fournet. Dus na de lockdown zou ik wel langskomen want tegen die tijd was het bandje dan ook wel geleverd. Helaas voor mijn geduld was het bandje de dag erna bezorgd en werd het toch wel erg zwaar om nog 2 weken tegen een extreem mooi bandje aan te kijken terwijl het bijpassende horloge op mij zit te wachten…

Dit bandje is echt mooi afgewerkt en voelt van erg hoge kwaliteit. Zowel de buiten- als binnenkant is gemaakt van alligator. Vierkante navy schub aan de buitenkant en zwarte kleine aan de binnenkant. Vooral doordat de binnenkant is bekleed met alligator voelt het bandje voor mij specialer aan dan een ‘‘normaal’’ bandje.
Dus vanzelfsprekend het eerst beschikbare moment richting Dusseldorf gereden waar het overigens verassend druk was.
Even aanbellen en de persoon die mij van begin tot einde had geholpen kwam aangewandeld met mijn horloge mooi in de stickers. wat was ik gelukkig om deze na zo lang wachten in mijn handen te hebben! Ondanks dat ik geel en rose goud mooier vind dan witgoud vind ik bij Lange & Sohne witgoud beter passen omdat dit het “ingetogen karakter” wat meer benadrukt voor mij. In combinatie met een blauwe wijzerplaat maakt het gelijk ook een horloge dat minder vaak voorkomt wat ik dan ook weer leuk vind.

Ik had afgesproken dat ik het bandje gelijk gewisseld wilde hebben en dit werd ook vlug gedaan.
Ik heb misschien een week gedaan om de perfecte kleur te kiezen voor het bandje omdat ik mijn keuze alleen kon baseren op afbeeldingen van Lange 1’s van het internet. Deze zijn er eenmaal niet bijster veel en op alle foto’s hebben ze weer net een andere kleur door de lichtinval. Maar na heel lang bestuderen en heel veel hulp van een Camille Fournet medewerker heb ik volgens mij wel de perfect matchende kleur gekozen (shiny navy).
Wat betreft de lichtinval is het wel echt leuk om zelf te ervaren hoe verschillend de kleuren soms kunnen lijken. Van bijna zwart naar fel blauw. Omdat dit schrijven niet grondig genoeg is heb ik ter onderbouwing een flinke dosis foto’s gemaakt.

Wat ik dan weer erg leuk vind is dat de blauwe kleur weer past bij de blauwe details van mijn nieuwe auto, van die kleine dingen die het dan nog mooier maken voor mij.

Wanneer ik het horloge nu omdraai is het echt een speciaal gezicht met een dubbel alligator bandje.

Ik ben in ieder geval erg blij met het horloge en ga hier volop van genieten. Ik ben blij dat ik geduldig ben geweest!

228 likes

Prachtig!

1 like

Super gaaf horloge!
En wat heerlijk dat de kappers ook weer open mogen he!

43 likes

Gefeliciteerd, gaaf horloge :smiling_face_with_three_hearts: en leuke ervaring toch nog!

1 like

Leuk verslag, prachtige aanwinst! Veel plezier er mee.

1 like

:star_struck:Heel erg gaaf, gefeliciteerd met deze NA!

1 like

Schitterende NA! :ok_hand:

1 like

Proficiat, en in combi met die strap :clap:

1 like

Wat een schitterend horloge! En qua band de perfecte match! Goed gekozen! Van harte gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst!!!
:heart_eyes: :+1:

1 like

Helemaal in het nieuw gestoken voor 2021 :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Veel mooier dan dit wordt het niet meer :joy::+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

Wauw, waanzinnig gaaf horloge. :ok_hand:

1 like

Ik denk dat ik wel flink kan bijdragen aan de werkgelegenheid voor kappers ja :joy:

1 like

Prachtig horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Erg mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig, gefeliciteerd!

1 like

Prachtig horloge en mooi verhaal. Genieten maar :mask:.

Super mooie kleurstelling van horloge en band
Btw ik ben al een jaar niet naar de kapper geweest wanwege het virus

1 like

Fantastisch mooie klok! Wat een aanwinst!

1 like

Zo blijft een horloge kopen een mooi avontuur.
Mooi horloge hoor, veel plezier er mee. :+1:

1 like