Nieuwe aanwinst na Rolex dilemma

Top aanwinst! Veel plezier ermee.

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Super gaaf! Goede keuze ook. Veel plezier ermee!

1 like

Goed overwogen, mooie keuze, kan niet meer stuk. :+1:

Gefeliciteerd en heel veel dagelijks draagplezier gewenst!

1 like

3 likes

Gefeliciteerd met deze topper man!

1 like

Pracht klok en goede keuze. Blijft toch iets exclusiever dan de sub. Geniet!

1 like

Proficiat met deze topper.

1 like

Prachtig horloge, mooie aanwinst. Veel plezier ervan.

1 like

Proficiat met je aankoop. Ik kijk nu al uit naar de volgende vakantie. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik blijf het leuk vinden; dag 1 een topic met de vraag en de volgende dag (of 2) een NA.

Hulde voor de bijdrage aan het forum.

2 likes

Dank je Siedo. Ik heb bijzonder weinig geduld, maar stel wel meningen op prijs. En ik krijg nogal eens de kriebels…En als het gaat kriebelen en het lijkt chronisch, dan is het lastig op mijn handen zitten.

1 like

Heel gaaf! :heart_eyes:
Heb een paar maanden geleden dezelfde overwegingen gemaakt als jij nu, met dezelfde uitkomst. Hier krijg je geen spijt van!

1 like

Dat is altijd goed om te horen, thanks!
Ik was wat bezorgd om hoogte en draagcomfort. Hoogte is prima en de extra 2mm maken he wel macho. Hij draagt ook lekker. En ik vind de kastvorm persoonlijk beduidend mooier dan dievan een Sub. Het voelt aan alle kanten als ā€˜meer horloge’. Ik denk dus ook niet dat ik spijt ga krijgen. In real life echt een ongekend gaaf ding.

Hele gave klok. Ik heb een tijdje de 16600 gedragen maar die zat niet lekker. Nu een 14060m en die draagt heerlijk. Als ik deze zie krijg ik wederom upgrade neigingen. De ceramische bezel , maxi dial en datum zonder loep zijn wat mij betreft de ideale combi. Heel tof! Heel veel plezier ermee!

1 like

114060M is ook prachtig!

Ik heb de 114060 verkocht om de 116600 te kunnen bekostigen. Voor mij persoonlijk draagt de 116600 comfortabeler, maar dat is natuurlijk een gevoelskwestie icm met polsmaat en-vorm.
De dikte stoort mij totaal niet ( de onderkant zakt wat dieper weg in de pols) en het hogere glas vind ik juist cool!

2 likes