Ja, maar deze doe ik nooit weg hoor ik me nog zeggen. Soms gaat het een beetje kriebelen en als dat eenmaal begint, dan weet je het vaak al.
Toen ik voor het eerst ging werken heb ik een Breitling Skyland Avenger gekocht. Toen wat jonger en met 2.02, kon ik de 45mm goed hebben. De afgelopen tijd kwam ik tot de conclusie dat ik hem wat minder vaak om deed en de reden was eigenlijk dat ik hem wat groot vond. Hem houden omdat het met eerste “echte” horloge was, vond ik een goede reden, maar om hem alleen maar daar voor te hebben is ook weer zonde. Hem wegdoen en het geld bij een andere hobby te leggen heeft ook even door mijn hoofd gespookt, maar niet gedaan.
Dus toen maar even goed nadenken wat ik wilde, en dat was wel weer een Breitling om toch nog bij het gevoel van vroeger een beetje te houden.
Uiteindelijk contact gelegd met Jonathan van Your New Chono en daar afgelopen dinsdag langs geweest om
een nieuw horloge op te halen en mijn subtiele Breitling stationsklok achter te laten,
Wat het uiteindelijk geworden is; een in perfecte staat verkerende Breitling Navitimer 50th Anniversary!