Nieuwe aanwinst Nivada

Nou toch maar even mijn nieuwe aanwinst showen ik heb hem al een pooosje in huis,ik heb hem gekocht van Henrik, ik kan er niet zo veel over vertellen, behalve dan dat het horloge een handopwindertje is en dat ie me erg bevalt!

Er moet alleen een ander bandje op, Jur is geloof ik nu al in de kast aan het snuffelen of hij een mooi bandje heeft liggen voor de Nivada

Leuke klok. Ik heb hem ook gehad. Hij was alleen iets te klein voor mij. Veel draagplezier!

Mooi, ik heb 'm ook :wink:

Dat is een mooi horloge Floris.

Dat is een hele mooie zeg. Van harte! (tu)

Mijn beste,

Proficiat met dit horloge ’pur sang ’

Een horloge welke zijn kracht ontleent aan de eenvoud der sublieme schoonheid.
Veel plezier ermee.(tu)

Orologio Signaturis Temporis

In 2006 postte André deze info over Nivada.

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,23801,23838#msg-23838

En het bandje is al onderweg!

Mooi hoor, hier houd ik van. (tu)
Een eenvoudige, maar toch chique klok. Zelf heb ik, zoals Dreski ook al zei, vaak problemen met het formaat van dit type horloges, vanwege mijn wat bredere polsen. Hoe groot is dit exemplaar?

Trouwens, is Jur bandenhandelaar ofzo? (en dan bedoel ik niet van de kwik-fit :D)

Groeten,

Martin

Bijna. Om aan mijn “tic” te kunnen voldoen om aan elk horloge alle mogelijke bandjes te kunnen zetten heb ik inmiddels een koffer vol!
Nu is gebleken dat mijn voorkeur uitgaat naar grote klokken blijft alles onder de 22mm nagenoeg ongebruikt. En als je er dan een ander een plezier mee kan doen… (-:

Hmmmmm, ben nog op zoek naar een 20 mm zwart met oranje stiksel, danwel oranje croc bandje voor mijn Alpha “MoonLake” (zeg maar goedkope PlanetOcean :D).

Ik ga wel beetje off-topic nu…

Groeten,

Martin

Bedankt dat ga ik dus even lezen!

Ja ik zit al naast de brievenbus Jur :wink:

Ik ben er echt blij mee hoor< maar uhm hoeveel heb jij er dan van Nivada?

33 mm zonder kroon, is dus een fijn klokje, ik heb zelf geen dikke polsen dus het kan bij mij prima, ookal is het een raar gezicht als ik hem om doe bv als ik net mijn monster af doe, dan lijkt hij wel heel erg mini.

Ik kon er op een dag NOS 42 kopen (inclusief een hele booel dames versies). En dat heb ik toen maar gedaan. Ik heb er nog steeds een paar :smiley:

Jur het bandje is binnen, en ik vind hem geweldig, geeft het horloge net wat meer"body" door de verdikkeing in de band, echt super!!!

Zal dalijk effe een plaatje schieten, zal ff geen poging doen om het bandje er op te zetten want ik heb een laat alles uit me handen vallen dag!!