Nieuwe aanwinst: nog een omega Speedmaster!?!?

Leuk!!

Dammmnnn Sonnnn je hebt smaak!

1 like

Thanks

1 like

Wooow :black_heart: :star_struck:

Zeer mooi horloge. Proficiat en geniet ervan!

Hoe krijgt een 14 jarige die ik aanneem nog op school zit het voor elkaar om zo,n super mooie klok bij elkaar te sparen.? Ergens een gat in de markt gevonden?. Buiten dat ik het echt geweldig vind dat een 14 jarige zo gek op horloges is. Ben ik wel benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt.

2 likes

Papie en mamie.
14 jarige met een horloge van 9k vind ik raar en vraagt om problemen.

Noem mij maar ouderwets.

11 likes

Wha!:joy: jij bent wel erug direct…RobertW :joy: ik trek even geen conclusies. Dus hoor het graag van onze 14 jarige zelf. Dat het heel bijzonder is om op 14 jaar zo,n dikke Omega te hebben is een feit. Dus youngwatchlover kom er maar in…:mortar_board:

Gefeliciteerd met je NA. Tof horloge! Veel plezier er mee.

@Bigrosa en @BadgeandBezel we vragen ook niet waar jullie het van doen toch? Ik zou ook niet antwoorden als ik @youngwatchenthousiast was. Misschien was het een erfenis, of kan hij gewoon extreem goed auto’s wassen of wat dan ook. Dat zou volgens mij niet uit mogen maken, dat vragen we ook niet aan mensen die met de ene na de andere Omega, Oris of Rolex een NA topic starten.

3 likes

Ik laat hem graag zelf antwoorden. Ikzelf ben open en zeg bij deze dat ik als 55 jarige mijzelf de pleuris moet werken voor mijn centjes. Dat ik na een x aantal jaren mijn Rolex sub heb kunnen aanschaffen , daar hard voor gespaard. Maar laten we vooral aan een 14 jarige niet vragen hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen. Stomme vraag van mij natuurlijk…als het uit een erfenis komt dan zeg ik top fijn voor je. Ik gun het hem dan van harte. Niks jaloers ofzo. Maar een dooddoener als dat hij goed en veel auto,s kan wassen slaat nergens op. En zeker binnen een maand die 9 k met auto wassen verdiend… Nou ik zeg direct mijn baan ervoor op, kappen om een 14 jarige te verdedigen, als hij een Omega van 9100 kan aanschaffen is hij ook bijdehand om eerlijk te zeggen hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen. Een 14 jarige met een dikke klok om zijn pols vraagt gewoon om antwoord.

3 likes

Misschien een professionele ā€œgamerā€ .

Veel plezier met je NA.

Waarom is hij aan jou een antwoord verschuldigd? Als het niet legitiem is, is het een vraag voor zijn ouders en/of de politie. Jij hoeft niet op hun stoel te zitten.

Ik verwacht dat ik zo’n omega de komende 10 jaar niet om mijn pols kan slingeren en werk ook hard voor mijn centjes. Maar er zijn er op dit forum wel meer die dit bijna wel maandelijks lijken te kunnen doen. Tip; ga uit van het goede in de mens, het internet is al zo vies van miskent voelen en elkaar nies gunnen.

5 likes

Laten we vooral lekker naĆÆef wezen. Als 14 jarige met een horloge om z,n pols van dik 9k. Uit een erfenis? Ik zou het van het dak afschreeuwen dat ik dit heb kunnen doen doen . Ter nagedachtenis van een opa of oma. Top! En nee hij is niemand verantwoording schuldig. Maar als je een horloge kan showen en er trots op bent kan je ook trots vertellen dat je hem heb verdient met hard werken, sparen, erfenis, hele lieve ouders heb. Een 14 jarige met zo,n watch om z,n pols is wel bijzonder. Maar ik ga er verder niet op in meer. Ben wel een beetje klaar met dit topic. Fijne dag allen. En geniet vooral van de horloges.

6 likes

@youngwatchenthousiast, als je van alle zure en afgunstige reacties af wil zijn kun je beter even je leeftijd uit je profiel halen want sommigen hebben er echt slapeloze nachten van als ik de reacties zo zie. Of je doet 't erom natuurlijk, in welk geval: doe je goed! :sunglasses:

Veel plezier met deze klatser. :wink:

7 likes

Wow prachtig horloge!!! Kun je een foto maken van je collectie? Je hebt echt prachtige horloges!

Geweldige collectie geniet ervan :+1::+1:

Prachtig horloge!

Mooi horloge! Geniet ervan!

1 like

Wat ik me van het begin heb afgevraagd is waarom vermeldt iemand expliciet zijn (14 jaar) in zijn profiel? Beetje teasen wellicht in combinatie met de redelijk spectaculaire aankopen? Misschien is het gewoon, net als ik, een ouwe l… met een apart gevoel voor humor :joy:

Fraaie aanwinst overigens :joy::+1:

4 likes