Omdat het een kindje is. 14 tja. Ik vraag me trouwens wel eens af, waarom zetten we iedere dag foto’s van ons horloge op een forum zonder ook maar enig idee te hebben van de tijd.
We zijn allemaal een beetje raar.
Leuk. Hij heeft een gewillig publiek, allemaal #boomers die een tikje jaloers lijken.
Met al die special editions van Omega komt er vast een “waan of the moon”-editie omdat de stagiair een typefout maakte en ze er pas achter kwamen na de release van de “make my day”-railmaster en de “i can type”-seemaister.
Ik ben wel benieuwd welk jochie deze zondagvanmiddag in het HF-Café van @Jurk komt shinen met zijn nieuwe Speedy!
Ik ben het niet … maar, ik zit wel op mijn driewielertje in de hoek het schouwspel waar te nemen. Teddybeer erbij, duim in de mond. Een passend tafereeltje.
Toen ik 14 was (ehh 44 jaar geleden) bracht ik de krant rond en plukte aardbeien om te sparen voor mijn eerste brommer van Fl 600,00. Maar ja, tijden veranderen.
Mooi horloge, geniet ervan. Ben wel benieuwd wat je om je pols hebt als je mijn leeftijd hebt…
En nou snap ik hem pas !
Heerlijk !
En nee drinken mag je pas op je 18de dus helaas zal deze (in mijn ogen ongeloofwaardige 14 jarige) nog even 4 jaar lang naar zijn voor zijn leeftijd buitenproportionele collectie moeten kijken (hetgeen geen straf is aangezien het stuk voor stuk prachtige horloges zijn).
Even aangaande de “zure” reacties zoals sommige mensen dit ervaren, ik vind dit niet perse zuur maar eerder reëel, en dit in 2 scenario’s
1 deze persoon is geen 14 en loopt een beetje te trollen (hetgeen mij het meest aannemelijk lijkt gezien er wel erg geheimzinnig wordt gedaan zodra er naar herkomst wordt gevraagd maar hij initieel erg smeuïg was met het delen van persoonlijke informatie op het forum / instagram)
2 deze persoon is echt 14 en mist in zijn opvoeding de waarde van geld, wat in mijn beleving echt een gebrek in zijn opvoeding is.
Mooie van dit alles wat het ook is, het maakt niets uit, het is immers maar een forum, waar je ook topics en personen kunt negeren.
Kijk nu alweer uit naar de nieuwe editie van het HF cate ! @jurk keep up the good work man ! Jjij hebt me menig schaterlag opgeleverd in 2019 en mijn leven een stukje leuker gemaakt dank daarvoor !
Je reactie is niet zozeer ouderwets, maar vooral ongepast. Ja, ik stoor me daaraan. TS -hoe jong of oud ook- vraagt niet om problemen, het zijn bevooroordeelde mensen zoals jij die er een probleem van maken.
Ja, het is vrij ongebruikelijk hier op het forum dat iemand op jonge leeftijd zo’n bedrag te besteden heeft aan een horloge. Maar wat dan nog? Lekker leven en laten leven. De veroordelende gedachten mogen soms best gewoon fijn gedachten blijven, zodat anderen gewoon kunnen genieten van een jonge horlogeliefhebber met een prachtig horloge.
Dank! We gaan ons best blijven doen in 2020. En leuk te horen. Jij was de launching topic starter . Dat was het doel… om het een beetje luchtig te houden.
Net als over dit topic en het eerdere voorstel topic van @youngwatchenthousiast … velen hebben er een mening over. Ik zie er vooral ook de satire van in met de kleurplaat en het HF café. En leuk dat je meedoet @youngwatchenthousiast