3 Deze persoon is 14 jaar en is per ongeluk met de neus in de boter gevallen door een erfenis.
4 deze persoon is 14 jaar en heeft een Ben Wolderink gedaan en heeft het geld met zijn eigen bedrijfje, hard werken verdient en weet meer van geld als de meeste mensen op dit forum.
Soms, NIVEA (Niet Invullen Voor Een Ander). Je krijgt er zo’n zure blik op de wereld van want meestal ben je geneigd negatief te denken. De persoon in kwestie wordt aangevallen en dat haalt de plezier van de hobby weg. En verder nogmaals, laad het waardeoordeel aan zijn/haar directe omgeving over. Die kunnen dat vast beter en anders zal het kennelijk geen probleem zijn. We hoeven niet gelijk jeugdzorg te bellen omdat wij vinden dat zij het niet goed doen, misschien valt dat namelijk reuze mee.
Terecht! Ik ben dan ook een rare. Papie en mamie slaat natuurlijk nergens op, maar het is wel biizonder. In de tijd waar je neergemept wordt voor je airpods van een paar honderd euro, zou ik het bijzonder vinden als iemand van die leeftijd 9k om de pols draagt.
Grappig hoe iedereen hier uitgaat van gelijkheid in de wereld. Dat is namelijk niet zo. Een arme stakker moet 14u per dag ploeteren voor wat brood. Een fotogenieke tiener met een leuk snoetje kan met een dagelijks filmpje van 15 seconden contracten krijgen waar heel het forum samen nog niet aan komt. Als je dat nu nog niet snapt verdien je het om ‘ok boomer’ toegeworpen te krijgen bij elke zure comment.
@TS cool horloge, al vind ik dat er mooiere speedmasters zijn.
Oh ik schrok al joh. Dan valt het mee en houd je nog over.
Ik wist niet dat dit ook jouw stopwoordjes zijn geworden in geval van een kritische blik. Weleens bedacht dat het ook gezond wantrouwen kan zijn? Na Klokkski, Shoebox en HenkCobie?
Want die zijn meestal in de 50 en zitten niet in de tweede klas.
Wat maak je je druk. Ben je zijn vader of zo?
Het is helemaal niet erg dat je jong bent!
Maar bijdehand, dat is een keuze.
Je klinkt als een slimme gast, dus dan snap je toch dat je identiteit op zijn zachtst gezegd tot nadenken stemt.
Maar als je 14 bent, serieus, GEBRUIK EMOJI’S! Das geloofwaardig. En dat doen zelfs zielige mannetjes van 45. Ahum:scream:
Niemand twijfelt aan je als je niet aan jezelf twijfelt.
Maar als je gaat zeggen dat het privé is hoe je aan de horloges komt?! Ja…dan wil ineens iedereen het weten.