Nieuwe aanwinst: nog een omega Speedmaster!?!?

Ach, Ik ben een beetje klaar met dat gedoe. Sinds ik hier ben gekomen zijn er mensen die positief gereageerd hebben op de komst van een jong lid en mensen die kritisch hebben gereageerd zoals @Blauwbeer. Het gaat maar door en door. Als grapje of zo vind ik het niet erg, kan er vaak wel om lachen maar wanneer iemand continu blijft twijfelen of ik echt wel 14 ben en of dat echt wel mijn horloges zijn dan word het gewoon vervelend. Het maakt mij niks uit wat je van mij vind, maar soms gewoon heel soms moet je je gedachten voor je houden.

2 likes

Eens, maar in beginsel zijn we hier respectvol naar elkaar toe. Ook al zou je dat niet altijd zeggen. :joy:

Maar je komt over als ouder. Gevat! Geniet hier!

1 like

Dit was een geintje naar junior, die ik zag reageren. En omdat ik wat topics aan het bijlezen was en zag dat mensen die wat opmerkingen hadden als jaloers werden betiteld. En dat vind ik flauw.

Weet je, ik geloof er ook geen zak van. Heb ik er last van? Nee hoor. Ik vind het prima.
Hij 14? Ach, er zijn op HF ook figuren hier die de hele dag “het mannetje willen zijn”, zichzelf helemaal fantastisch vinden. Daar hoor je mij ook niet over. Leven en laten leven.

Een ding kun je @youngwatchenthousiast niet verwijten, hij levert veelal een volwassen [pun intended] bijdrage en doet lekker mee aan (inhoudelijke) discussies. Dat is lang niet iedereen gegeven.

Lees anders nog even terug, context is soms wél belangrijk. Soms ook niet hoor.

3 likes

Klopt, maar de woorden jaloezie en misgunners vallen hier op het forum te vaak naar mijn mening. Aan de andere kant, misschien reageren mensen gewoon wel uit jaloezie maar daar zul je nooit achterkomen…

1 like

Alle zure en wantrouwende reacties hier overschaduwen de aandacht die deze schitterende aanwinst verdiend. En dat is zonde. Who gives a f*ck hoe deze persoon aan zijn centjes komt. Onlangs stond er een gronefeld op het forum, dan vraagt toch ook niemand zich af hoe deze persoon zijn schitterende horloge heeft vergaard :roll_eyes:

Desalniettemin geniet ervan TS :+1:

3 likes

Ik ga het uitleggen, want als je 14 bent heb je daar recht op.

Het is op zich niet kritisch, ook al heb ik dat woord wel gebruikt naar junior toe, het is dat op dit forum geregeld mensen opduiken die zich anders voordoen dan ze zijn, omdat ze reacties willen uitlokken.
Waarom merk jij daar iets van? Welnu, een 14-jarige scholier met een Rolex is apart. Een 14-jarige scholier met een Rolex en een Speedmaster is heel apart. Een 14-jarige met een Rolex en een Speedmaster die op een forum vertelt zojuist een tweede Speedmaster te hebben gekocht voor 9100 euro is bizar. In combinatie met de geschiedenis van het forum wekt dat twijfel over je identiteit bij een gedeelte van het forum (vooral zij die ook pubers thuis hebben). De rest vindt een puber met voor 80 jaar zakgeld aan horloges volstrekt normaal.

Wanneer je een troll bent die voor de zoveelste keer op het forum verschijnt lach je je nu te barsten. In dat geval: veel plezier weer.

Wanneer je een 14-jarige scholier bent die inderdaad voor tienduizenden euro’s aan horloges bezit begrijp je nu waarom mensen hun twijfels hebben. In dat geval veel plezier op het forum. :+1:

6 likes

En hopelijk heb ik hierboven uitgelegd dat het geen jaloezie is maar iets anders.

How dare you! Ik die altijd goed lees.

Die geschiedenis wist ik nog niet. Ik snap ook wel dat het verhaal een beetje ongeloofwaardig is maar ik ben dus wel 14 en geen troll. Ik snap ook niet goed waarom iemand zich zou voordoen als een 14 jarige maar goed dat maakt ook niet uit. Bedankt voor de uitleg!

Anyway: mooie klok!

Dit is de mijne

6 likes

Zeker goed uitgelegd. Maar waarom vraag je je dit überhaupt af? Who cares :face_with_raised_eyebrow: ik ken jou ook niet, ik geniet van je posts, maar vraag me echt nooit af; wie zit er achter die forum-naam en poezige avatar :joy: maar ik snap je uitleg volkomen.

Ik zou overigens wel een miljonair papa willen hebben :joy: helaas…een illusie

1 like

Ik had het over …

… en die mening ben ik nog steeds toegedaan als ik zo eens teruglees. Je zou ook kunnen denken, “het is allemaal wel een beetje raar maar laat maar gaan, want hij laat wel mooie horloges zien etc. Wat kan mij zijn leeftijd eigenlijk schelen?!”

Zo is het. Leven en laten leven.

Ik woon in 't Gooi. Heb ze echt al wel gekker gezien.

In dat geval hebben wij toch een soort van goede daad verricht door hem deze onzindiscussie te gunnen. Waren we er maar nooit over begonnen, was de lol er al snel afgeweest. Ik kan me er echt niet druk om maken. Sorry.

Ook al zo volwassen, maar ja die is ook al 17 hè. :sunglasses:

Zeker!

1 like

Waarom ga je hier zo op in? :upside_down_face:

Terechte vraag: omdat ik me afgelopen jaar soms mateloos ergerde aan trollen die hele discussies op het forum uitlokten. Met als dieptepunt die gast die suggereerde dat ik psychisch gestoord was. :joy:

zie boven

Don’t apologize! Je meent er geen zak van. :grin:

2 likes

Moest even teruglezen waar ik “sorry” op zei, maar ik denk dat je gelijk hebt. Beetje maar hoor. :rofl:

Als iemand jouw persoonlijk gaat benoemen is dat inderdaad niet wenselijk. Maar bedenk dat je de TS wellicht nu een soortgelijk gevoel geeft. :roll_eyes: Leven en laten leven :kissing_heart: kusje erop en door :wink:

1 like

Dit gaat nu al heel erg lang niet meer over horloges. Verder per PB jongens, of - “deal with it”. :frowning:

1 like
1 like

Welnee. Ik ben toen woest uit dat topic vertrokken en heb nooit meer op provocaties gereageerd. Ik leg het toch uit? En het is ook een beetje raar toch?

Ik pak de popcorn!!!