Te laat! Het is klaar hier.

Precies dat Blauwbeer. Zo blijft hij toch lachen.
Rustig nu en ga naar je mandje
@youngwatchenthousiast, de fotoās uit je openingspost zijn verdwenen āop verzoekā. Zonde! Waren dat geen eigen fotoās?
Wauw! Schitterend horloge.
Geniet er van.
@youngwatchenthousiast, welkom bij de A11 50SS club. Deze combineert erg goed met andere bandjes.
Ik reageer niet uit jaloezie maar met jaloezie, wat een fantastisch horloge, van harte gefeliciteerd!
Thanks!
Gewoon even uit nieuwsgierigheid, weet u toevallig ook hoeveel Apollo 11 50SS er op dit forum zijn?
Nog niet eens zo naar gekeken maar het bandje op de onderste foto staat wel erg mooi op de apollo11 50 SS
Wats kebeurt
Niet veel. Las dit topic bij en @youngwatchenthousiast gaf, wel terecht, aan dat het wat lang allemaal doorging op het forum. Dus je staat er zondag weer alleen voor
Ik ga hem niet in de steek laten!
Ergens stond ook dat ik grapjes wel kon waarderen.
Dit hier dus.
Man man man, wat een zurigheid hier joh. Ik kijk soms om mij heen en zie mensen graaien waarvan ik ook denk ājij hebt geen dag werk gedaan dat ook maar iets waard was in je levenā maar om ze dan gelijk zo zuur te behandelen lijkt me ook niet de bedoeling. Of die nou 14 is of 40, lekker boeiend, iedereen doet dingen op hun eigen tempo en heeft eigen prioriteiten.
@youngwatchenthousiast : Voor 90% van deze zure reacties is overigens een mooie reactie. Volgens mij ook woord van het jaar van 2019ā¦
Dat stond er ook idd. Ok. Dus ik mag je op de hak nemen zolang je niet anders aangeeft? Een PBātje is genoeg.
Dat biedt perspectieven! HF be aware voor de āNew kids on the blockā
Zo lekker topic zeg!
Gefeliciteerd met je prachtige Speedmaster!
Ik heb er maar een stuk of 3 langs zien komen. Bandje is speciaal besteld in Canada, moet je wel nog andere springbars bij de juwelier bestellen.
Thanks!
Vraagje, waarom zijn de fotoās uit het eerste bericht verwijderd?
Super gaaf horloge en tof om te zien dat iemand met 14 jarige leeftijd deze passie met ons wil delen!