Nieuwe aanwinst: nog een omega Speedmaster!?!?

We gaan toch niet weer beginnen met deze onzin hè…

Nee, ik vroeg me gewoon af waarom de foto’s weg zijn. Ik was destijds nog geen eens lid.

Plagiaat waarschijnlijk

14 jaar en 289 volgers op Instagram. Daar klopt geen reet van :rofl:

Dat is al even geleden… weet ook niet meer zo goed waarom maar ik dacht dat het iets met serienummers was.

Nee hoor, foto’s zijn gewoon door mij gemaakt.

Toch wel

Die volgers kan je makkelijk kopen! 10.000 voor 20 euro

Kom je bent jong, dat je dat niet meer in onthoud na je 40ste snap ik maar het is nog maar een jaartje geleden :slight_smile:

2 likes

Heb je m nog eigenlijk?

Dat zou een betere investering zijn :rofl:

Zijn er in ieder geval heel weinig voor iemand van 14. En ook heel weinig voor iemand die ‘dure’ horloges posts.

Oui

Ik weet ook niet waarom het er zo weinig zijn :man_shrugging:

3 likes

Hoe lang kan iemand 14 jaar blijven? :sunglasses:

1 like

Ongeveer 8760 uur

Inmiddels we bijna 16 zeker?, goeie aanleiding voor een nieuwe aanwinst

OK

Lid sinds 18 dec. '19 :smile:

Wellicht een aquanaut light ook leuk :slight_smile:

1 like

Supergaaf, maar 90k wordt me te gek. Als ze morgen weer net zo duur zijn als 2 jaar geleden, dan lijkt het me nog wel wat.

1 like

Ik heb er nog nooit eentje in het echt gezien, de verwachtingen worden op den duur ook torenhoog he

1 like

Wat wel grappig is dat je al die horloges op zijn insta als supermooie replica’s kan kopen voor 200 euro.

Op horlogefreaks zitten ook veel scholieren met hele collecties van dit soort type horloges.

Dat is de reden dat ik niet meer in die groep zit.

Zelf geloof ik hier dus echt helemaal niks van, 14 (nu 16) en voor tonnen aan de meest exclusieve horloges, als je dat gelooft leef je niet in de realiteit.

ik zet mijn geld toch op de betere replica watches, dan dat een kind zo een collectie heeft :slight_smile:

2 likes

Ik lach me stuk

1 like