Nieuwe aanwinst: nog een omega Speedmaster!?!?

Mijn God, dames en heren. Deze discussie over leeftijd en collectie hebben wij toch al gehad? Give the ‘kid’ a break. Zijn collectie is meer dan gaaf en zijn input hier ook meer dan prima. Soms beter dan de meer volwassen en ‘wijzere’ heren denk ik.
Hoe hij aan de collectie komt is verder niet relevant toch? En betichten van replica’s vind ik wel een heftig statement, zeker als deze ongefundeerd is.

3 likes

Dat is niet echt heel aardig, en bovendien stroomt het ook niet helemaal over van kennis van zaken.

het zal dan wel zo zijn!

maar je ziet dit soort collecties wel vaker voorbij komen bij hele jonge mensen, klopt geen zak van en maakt me juist kwaad dat men er mee loopt te showen terwijl het allemaal nep is.

En dat mensen er dan nog serieus op in gaan. Snap dus de frustatie van veel forumleden ook.

maargoed ik kan het ook keihard mis hebben, maar zonder dat er een verklaring is zal het altijd zo blijven :slight_smile:

Dus een kind van 15 moet aan jou gaan verklaren dat zijn ouders loaded zijn en hem daarom gave horloges cadeau kunnen doen?

nee, dat hoeft helemaal niet!

Ik geloof alles hoor! Op het Lego forum heb ik zelf als 109jarige ook een account aangemaakt om mijn Duplo verzameling te showen…

2 likes

Thnx voor jouw input

haha

Alleen.maar.jaloezie…

Zit je ook op het rollatorforum? Dan zie ik je daar wel :muscle::muscle:

2 likes

Ik ben daar FastVinnie109… En heb de laatste sportcarbonuitvoering van Cinelli…

1 like