Ik heb een Dornblueth 99.1 bij Amsterdam Watch Company besteld! Na contact te hebben gehad deze week met DB in Duitsland met laatste details, besloten om er voor te gaan.
Het is dus een 99.1 geworden. Met als ‘opties’ blauwe appliques en een vouwsluiting. Als het goed is hoor ik in de komende weken wanneer het horloge geleverd kan worden en wat het 'serie’nummer wordt (hij is nu rond de 380 --> heb 384 ‘aangevraagd’: zou mooi overeenkomen met geboortemaand + jaar).
De verwachting/huidige levertijd is wel 9 maanden, dus dat wordt aftellen tot juni 2013…! Als ik foto’s binnen krijg (van het uurwerk in productie), zal ik ze posten.
Dank voor alle positieve berichten! Ontving net een half uur geleden een mailtje van Dirk dat de #384 nog beschikbaar is en dat hij hem voor mij gereserveerd heeft. Eerste goede nieuws uit Duitsland is dus binnen!
Sparen voor de Portugieser zit er nog even niet in; vorige maand zwaar pech gehad met m’n auto (koppakking er uit)… Dus ben al blij dat ik de DB nog niet hoef te betalen.