Nieuwe aanwinst (nog even geduld..)

Gisteren de knoop doorgehakt…

Ik heb een Dornblueth 99.1 bij Amsterdam Watch Company besteld! Na contact te hebben gehad deze week met DB in Duitsland met laatste details, besloten om er voor te gaan.

Het is dus een 99.1 geworden. Met als ‘opties’ blauwe appliques en een vouwsluiting. Als het goed is hoor ik in de komende weken wanneer het horloge geleverd kan worden en wat het 'serie’nummer wordt (hij is nu rond de 380 --> heb 384 ‘aangevraagd’: zou mooi overeenkomen met geboortemaand + jaar).

De verwachting/huidige levertijd is wel 9 maanden, dus dat wordt aftellen tot juni 2013…! Als ik foto’s binnen krijg (van het uurwerk in productie), zal ik ze posten.

Wow fantastisch! Ik ben razend benieuwd.

Heel mooi horloge. Maar wat een geduld moet je hebben. Ik zou helemaal gek worden.

Gaaf man, nu is het nog ff wachten op het verlossende antwoord.
Ben wel heel benieuwd naar de eerste foto’s…
Maak me gek :smiley:

Grt. René

Succes met wachten, we wachten met je mee :slight_smile:

Gewoon niet meer aan denken, dan verstrijkt de tijd het snelst;)
Sterkte!

Groet van nr. 43;)

gefeliciteerd … dat wachten duurt zooooooooooo lang :slight_smile:

Proficiat!! Ben benieuwd naar het eindresultaat. Dat zal vast smullen worden.

Brutus Schreef:

Gewoon niet meer aan denken, dan verstrijkt de
tijd het snelst;)

Wat is daar nou de lol van? :smiley:

Proficiat! En succes gewenst met het wachten op het horloge dat je zeker wil ;)!

Het echte werk :slight_smile:

Dank! Een beetje succes kan ik wel gebruiken, ben al aan het aftellen en moet nog wel even :slight_smile:

Gefeliciteerd!
Die 9 maanden kan je dan weer mooi gebruiken het spaarpotje aan te vullen voor een andere aanwinst. IWC ? :wink:

Daar zou ik ook wel geduld voor willen hebben :slight_smile:

Alvast gefeliciteerd met het maken van de beslissing (tu)

Erg mooie aanstaande dat zeker!

En voor nu succes met de voorpret.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

jajabertju Schreef:

Gefeliciteerd!
Die 9 maanden kan je dan weer mooi gebruiken het
spaarpotje aan te vullen voor een andere aanwinst.
IWC ? :wink:

(:smiley:
Witte toch? Met een nette 40?

Hele mooie aankoop, goede keus. Geboren in april 1938 dus? :wink:

Dank voor alle positieve berichten! Ontving net een half uur geleden een mailtje van Dirk dat de #384 nog beschikbaar is en dat hij hem voor mij gereserveerd heeft. Eerste goede nieuws uit Duitsland is dus binnen!

Sparen voor de Portugieser zit er nog even niet in; vorige maand zwaar pech gehad met m’n auto (koppakking er uit)… Dus ben al blij dat ik de DB nog niet hoef te betalen.

Voorlopig doe ik het met de plaatjes: