Nieuwe aanwinst: Nolex PVD

Het heeft erg lang geduurd maar hij is eindelijk binnen mijn zwarte “Nolex”. Ik heb hem gekocht bij http://manbushijie.com/. Deze verkoper is welbekend onder de Parnisliefhebbers. De prijzen zijn erg laag. Helemaal als je je aanmeld want dan krijg je nog meer korting. Ik heb deze besteld toen de dollar lekker laag stond dus voor 40 euro heb ik er een leuke duiker bij.
Hij voelt zwaar aan en heeft zowaar een rubberen ring om de kroon voor waterdichtheid. Als klap op devuurpijl ook nog een helium ventiel en hack functie. Het glas is gebold waardoor fotos maken een beetje lastig werd. Voor de mensen met een acne fobie hij heeft dus geen puist. :smiley:
Enige nadelen. De indices lumineren niet en de band is niet fijnafstelbaar in de sluiting. Voor mij geen probleem echter want hij zit lekker. Ik hou van een losse band dus ik heb er twee schakels uit gehaald. Geen idee of het zwart goed blijft zitten want ik heb hem net. :wink: Maar goed aanschouw hier de fotos van dit zeer betaalbare Chinese wonder. Ik ben weer blij.



Ziet er goed uit!
Heb van de week nog nagedacht een Parnis 40mm SEA aan te schaffen. Ben aan het twijfelen over een Rolex SND, maar ik draag normaal een stuk groter. Wil een keertje kijken of 40mm ook kan, of dat het dan toch te klein is :wink:

Veel draagplezier gewenst (tu)

Whahah, echte gaaf.

Paar bezels scooren op ebay en je kan heerlijk wisselen

Succes en veel plezier!!!

Van harte met dit klokje, voor dat geld erg gaaf(tu)

GR harb

JTrapman Schreef:

Ziet er goed uit!
Heb van de week nog nagedacht een Parnis 40mm SEA
aan te schaffen. Ben aan het twijfelen over een
Rolex SND, maar ik draag normaal een stuk groter.
Wil een keertje kijken of 40mm ook kan, of dat het
dan toch te klein is :wink:

Veel draagplezier gewenst (tu)

Ga je niet redden een Rolex voor 40 Euro:D

Ghe, dat klinkt als veel horloge voor weinig geld :~. Veel plezier ermee!

Venom Nolex… soort van :wink:

Voor dat geld kun je natuurlijk geen buil vallen. :wink: Ik zeg er meteen eerlijk bij dat dit mijn smaak niet is.
Desalniettemin wens ik je veel draagplezier van deze klok!! :slight_smile:

Leuke aanwinst, gefeliciteerd (tu)
Ik zit ook nog over zoeen te denken, maar dan met een groene canvas band.

Groeten,

Martin