Heel mooi! Gefeliciteerd
Schitterend. De aller vetste Nomos die er te koop is. Wow.
Hier mag je zeker trots op zijn.
Heel mooi
Mooi hoor !
Prachtig hoor kunstwerk nomos
Ook bedankt voor deze leuke reacties.
Ik kijk met nog meer trots naar deze Lambda na al dit leuks.
Heel bijzonder, nog nooit zoiets gezien!
Easy en prachtige klok!
Een prachtig stuk, gefeliciteerd! Ik heb sowieso een softspot voor die eigenwijze, zelfstandige club. Heb zelf een Metro, Tetra en Ahoi, maar de Lambda is echt wel het kroonjuweel op mijn verlanglijstje. Haute horlogerie
Het kroonjuweel in de Nomos lineup, heel mooi! Geniet ervan
Prachtige Nomos, veel draagplezier.
Bijzondere aanwinst en bijzonder mooi met die blauwe plaat. Hij lijkt mij wat groot, maar 40mm is nu ook niet buitensporig, dus het zal vast voor een deel aan de fotoās liggen. Echt een topper van een liefhebbersmerk
Heerlijk dat soort speelse details. Classic Nomos!
Prachtig Van harte hoor!
Een puntje van kritiek is de afmeting.
Aldus
Dat lijkt mij erg groot voor een horloge van amper 9mm dik en gepositioneerd als klassiek horloge.
Kan aan de liggen, maar het lijkt alsof de lugs over je pols heen āschietenā.
Hoe dan ook, zoals ik al zei prachtig! Geniet ervan.
Ja die lugs waren even wennen, maar buigen wel goed af met het verloop van de pols. Ze vallen wel binnen de pols, is denk meer de foto. Met een smallere pols dan 17 zou ik hem niet aanbevelen.
Door die cleane dial draagt hij wat groter. Voor mij als grote vent fijn, maar moet je voorstellen dat de originele Lambda 39, maar ook 42 waren.
Dan vind ik hem inderdaad helaas te groot.
Wel mooi!
Complimenten voor de keuze. Prachtige wijzerplaat en de kleur blauw is . Gefeliciteerd
Leuk NA-topic, mooie fotoās, prachtig horloge! Goed gedaan
Een mooi horloge en een hele mooie introductie!
Veel plezier er mee!
Veel te groot voor mij, maar wat een prachtig horloge. Het blauw is subtiel en sprankelend tegelijk. Minimalisme in optima forma. Heel veel plezier ermee.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst