Nieuwe aanwinst: Nomos Orion 'De Stijl'

Dat volgens mij niet. Wordt wel een compleet nieuw uurwerk en een nieuwe lijn. Heel veel meer weet ik overigens ook niet. En de Neomatik met datum gaat ook komen. Betekent dat de afmetingen ook iets draagbaarder worden. De Metro Neomatik is nu 35mm, net tikje te klein

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst Tom, mijn Tangente is ook een horloge dat ik vaak pak, want het kan altijd.

Zeg me dat er een chrono aankomt


2 likes

Heel gaaf!!

Erg leuk verslag om te lezen. Bedankt voor het delen en gaaf ook dat je gewonnen hebt met het toepasselijke lego kunstwerk.

Veel draagplezier :slight_smile:

1 like

Precies dit!

Heel leuke en vrolijke wijzerplaat
En de achterkant mag er ook zijn. Echt heel mooi!

Yup. Dat enthousiasme begrijp ik zeer goed, ik heb gisteren net een mail naar m’n huisdealer gedaan of hij al wat had gehoord over de levertijd van m’n Ahoi Atlantik. :slight_smile:

Deze plaat is speels vanwege de indices, maar ook weer schokkend streng in z’n absolute zwart-wit kleurstelling. Het is een prachtig horloge, zeker ook het uurwerk met de Nomos afwerking van het grote rad, maar voor mij grappig genoeg iets te streng.

Evengoed, daar ga je veel plezier van krijgen. Mooi mooi mooi.

De Stijl leeft nog. Verona:

1 like

goed verhaal. mooie nomos. geniet er van gr menno.:relaxed:

Mooi horloge, mooi verhaal, unieke belevenis!:+1:

Prachtig horloge met een mooi verhaal!
Ik snap de keuze helemaal :+1:

Mooi verslag van je mooie aanwinst veel draagplezier gewenst :thumbsup:

Heb je ook foto’s van de uitreiking? :joy::joy::joy:

Mooi verslag, veel plezier met je nieuwe Nomos De Stijl!

Leuk verhaal en mooi voor jou als liefhebber van zowel de stroming als Nomos dat juist daarvan een limited is gemaakt.

Op mij komen die indexen rommelig over, maar ik begrijp kunst dan ook niet.

Zonde van je geld voor deze SE
 heeft niets met De Stijl te maken
 ik vind het van Nomos een erg gemiste kans om een Stijl-waardige hommage te ontwerpen


dits is mijn h.o. 
 :slight_smile:

Heel gaaf. Net horloge dat overal kan met een speelse twist. Ik hou daar ook wel van.

Top! Lijkt me ook wel een leuke ervaring om je horloge zo in ontvangst te nemen.

Geen chrono. Ik heb het ook nog nagevraagd, maar hij zei dat ze dan te veel zouden afwijken van de minimale stijl. Ik vind het ook heel jammer, maar ook knap dat ze dat niet willen doen, ondanks de (relatief) hoge vraag


Annual calendar lijkt mij ook erg tof. Dan blijft het toch minimalistisch maar met een gave complicatie.

1 like

Het was erg tof donderdagavond!

Waar is jouw Nomos dan @Captaingingerbeardd??

1 like

Hahaha, I wish. Ik was als stagiair van Ace mee ;).

1 like

Mooi hoor!
Ik hoop uiteindelijk dat ik “de funds” heb om mijn rider hommage tangete ga verruilen voor een echte nomos :slight_smile: