Dan alleen het Nomos dekbed
Hier zul je geen ‘blauwtje’ mee lopen
Pracht horloge…volgens mij de zoveelste geniet ervan !
Slechts één keer gezien. In de etalage van een Duitse juwelier. Ik was meteen onder de indruk, met name van deze mooie blauwe. Tom heeft gelijk: De eerste foto doet hem absoluut geen recht.
@tompj : Gefeliciteerd met dit sieraad!
Ooh, de Zurich Blaugold…
Nomos is typisch een horloge dat je in werkelijkheid moet zien & dan is de waardering er gelijk. Althans dat overkwam mij. Vond het op foto’s niet echt bijzonder, maar in levende lijve
Prachtig exemplaar. Helemaal eens, in het echt onvoorstelbaar mooi. Foto’s doen het horloge geen recht.
Prachtig blauw! Alsof het elke dag mooi weer is
prachtig blauwe sunburst. Doet het goed in elk uurwerk dus zeker in een nomos. Geniet ervan!
Yep, ik kan het niet beter verwoorden, Yoeri!
Zulke foto’s zijn erg “gevaarlijk” voor zwaar verslaafde mensen zoals wij
als je het maar weet, ik neig al zo lang naar een Nomos en nu dit rrrrrrrrrrrr!
Het is je anders aardig gelukt👍
Ik keur 'm goed. Heel mooi!
Pfoe wat een beauty zeg; ook maar eens in verdiepen…net als in mijn portemonnee…
Prachtige blauwe plaat zeg! Veel plezier met de aanwinst.
Ik kan jouw kant van de ruil goed begrijpen maar die van de andere partij wat minder. Maar goed, smaken verschillen nou eenmaal.
Ik heb voor deze niet alleen de Orion ingeleverd hoor…nog een en wat geld terug.
Ach, af en toe moet er gewoon wat omgegooid worden in de collectie. Met de nieuwe horloges is het voor mij een evenwichtiger geheel. Maar er zullen vast dagen komen dat ik met weemoed terugdenk aan deze beauty
Maarre, mooi blijft 'ie!
Staat hem goed trouwens die nieuwe band