Nieuwe aanwinst: Omega Chronostop

Vanmiddag ontvangen. Een zeer mooie en goed functionerende Omega Cronostop. Model: 145009, Caliber: 865
Ik weet niet precies hoe oud, maar ik zelf denk 1960-1968.
Groet. Richard.

22 likes

Zo, die is strak! Werkje ook nog niet lang geleden geserviced denk ik, ze verkleuren altijd naar een donkerder tint dan deze. De mijne moet ook 's binnenkort. :slight_smile: Originele band en gesp zelfs…?

1 like

Dat klop, Peter. Ik wist dat de klok in februari 2017 een stevige onderhoudsbeurt had gehad. Bij het horloge kreeg ik ook de rekening van de horlogemaker en drie vervangen onderdelen. Ik ben er blij mee en daar gaat het om, toch. Maar hij is ook echt prachtig om te zien. Ook het uurwerk.
Groet, Richard.

1 like

Gesp is origineel. Band is nieuw.

Wat is het serienummer? Dan kan je vrijwel op het jaar precies weten uit welk jaar die is!

2 likes

Mooie aanwinst. Geniet ervan!

1 like

Erg mooi :thumbsup:

1 like

Voor het serienummer gaat hij vanavond onder de loeplamp. Ik ben daar ook erg nieuwsgierig naar.
Groet. Richard.

Mooi zeldzaam klokje, dit type chronostop zijn volgend mij alleen in '68 en '69 gemaakt. Geniet ervan.

1 like

Mooi aanwinst, laatst ook eentje tegen gekomen, maar toch niet gedaan. Hmmmm, …

Veel draagplezier!

1 like

Mooi horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Mijn beste,

Zó zó, wat een grandioze aanwinst!!
Ik wens je er vele mooie momenten mee!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Misschien het zelfde horloge wel, Bidle. Zou toch frappant zijn.
Groet. Richard.

1 like

Fraaie aanwinst, Richard, veel draagplezier :+1:

1 like

1 like

Vind ik nog steeds één van de mooiste omega’s ! Veel plezier ermee…

1 like

Pracht klokje Richard. Leuk uniek concept ook, met die timer/ en return functie. Veel plezier!

http://www.old-omegas.com/chronostop.html
Misschien heb je hier nog wat info aan?

1 like

Mooi hoor, geniet ervan :thumbsup:

1 like

Het is sowieso een kleine wereld, maar het was een andere in een klein zaakje in Italië. :slight_smile:

1 like

Hele mooie🖒…gefeliciteerd met deze mooie vangst😊

1 like