Onder het mom van: “Oude koeien uit de sloot halen”.
Welkom hier Ernst! 
Onder het mom van: “Oude koeien uit de sloot halen”.
Welkom hier Ernst! 
Bedankt voor het welkom. Ja wellicht, nee zeker oude koeien… maar als je het niet eerder hebt gezien is het natuurlijk nieuw. Nou ik hoop niet dat Hendrik gisteren al het geld heeft uitgegeven op de Rikketik. Ik heb er weer zoals gewoonlijk gestaan. Was best een erg drukke dag en weer een hoop mensen gesproken die het een f ander probleem hadden met een stemvorkhorloge. Jammer dat er veel mensen blijven hangen met het idee dat er geen onderdelen meer zijn en dat het niet repareerbaar is…
En inmiddels heeft Ernst al een tweede reparatie voor me gedaan (ook al weer een tijdje terug) waar ik ook erg blij mee was. De Omega is trouwens al lang naar een andere verzamelaar toe.
Hallo Henrik, Ik hoop dat die ander ook tevreden is met dat horloge. Als je eenmaal een horlogetik hebt kom je er niet meer vanaf.Het geeft ook een fijn gevoel als je iets wat defct is weer aan de gang krijgt en nog leuker is het als je een reparatie verricht die een ander niet wil of kan doen!
Bedankt voor het welkom. Ja wellicht, nee zeker
oude koeien… maar als je het niet eerder hebt
gezien is het natuurlijk nieuw. Nou ik hoop niet
dat Hendrik gisteren al het geld heeft uitgegeven
op de Rikketik. Ik heb er weer zoals gewoonlijk
gestaan. Was best een erg drukke dag en weer een
hoop mensen gesproken die het een f ander probleem
hadden met een stemvorkhorloge. Jammer dat er veel
mensen blijven hangen met het idee dat er geen
onderdelen meer zijn en dat het niet repareerbaar
is…
Ja, daar had je het met mij over!
Ik heb je visitekaartje.
Nu moet er dan maar eens een hummer gaan komen!!!
Als echte verzamelaar moet je zeker een dergelijk horloge hebben! Heb je echt interesse kom eens kijken ik heb er ruim voldoende en natuurlijk technisch tip top in orde. Geen gezeur, geen geleur gewoon goed…
Als echte verzamelaar moet je zeker een dergelijk
horloge hebben! Heb je echt interesse kom eens
kijken ik heb er ruim voldoende en natuurlijk
technisch tip top in orde. Geen gezeur, geen
geleur gewoon goed…
Daar maak ik graag een x gebruik van!
Momenteel ben ik even met een ander “project” bezig, maar ik kom erop terug.
Je hebt mijn kaartje, het kan altijd. veel plezier met je andere project. Alles hoeft immers niet in 1x…
Je hebt mijn kaartje, het kan altijd. veel plezier
met je andere project. Alles hoeft immers niet in
1x…
Ik zou willen dat het allemaal tegelijk kon, maar helaas: hobby’s kosten veel geld…
ik zie ze ook niet maar ben wel benieuwd