Nieuwe aanwinst Omega Seamaster 145.029

Al enige tijd was ik op zoek naar dit horloge. De wijzerplaat, die ik met mijn telefoon niet mooi gefotografeerd krijg, is echt magnifiek.

Het uurwerk is hetzelfde als in de zéér gewilde alom bekende speedmaster pro. n.l. caliber 861, wat eigenlijk weer gewoon een Lemania 1873 als basis is.

Moet nog even een goed adres vinden voor een nieuwe vergulding, want die is nogal afgesleten.

Hier even een snelle foto van mijn telefoon.

Jeetje, mooi! (tu)

Zou je het adres kunnen laten weten voor vergulden? Ik wil eventueel ook een horloge opnieuw vergulden.

Gaaf ding, Jürgen!
Als m’n monitor mij niet in de steek laat, lijkt de plaat een zg. sunbursteffect te hebben.
Ook leuk zijn de verschillende markeringen op de subdials!!!

Veel draagplezier met deze goed bijpassende band;)

Inderdaad een subursteffect Gerard.

M035 Schreef:

Jeetje, mooi! (tu)

Zou je het adres kunnen laten weten voor
vergulden? Ik wil eventueel ook een horloge
opnieuw vergulden.

ik ook !! , anders moet t naar het buitenland maar ik doe vergulden net zo lief in NL

Erg mooi horloge!!! Wat is de diameter?

Als ik vragen mag, waarom zou je het willen vergulden? Het is een mooi vintage horloge en ik hecht persoonlijk waarde aan hoe origineel het horloge is. Enkele plekjes horen er naar mijn idee een beetje bij

De diameter is zo ongeveer 39mm.

De reden voor het vergulden is voor mij dat het de onderliggende kast beter beschermd is. Plekjes en butsen is geen probleem voor me.

Wat een prachtige kleur blauw is dat (tu)
Ik heb het model in goud van Tissot gehad en droeg 'm daarom nooit.
Maar die had een bruine dial…

Proficiat met deze aanwinst!

Fraai fraai :~
Geniet ervan.

Gave vintage Jürgen!

Wat een prachtige klok, de wijzerplaat is echt ultra clean, ik heb zo’n idee dat dit horloge een aantal decennia ongebruikt in een la heeft gelegen. Gefeliciteerd en heel veel draagplezier!

Prachtig horloge! Dat vergulden is ie inderdaad wel waard :slight_smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

In welke prijsrange moet je dan denken als je dit laat doen?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Mooie Omega zeg , wijzerplaat si perfect. dacht dat deze met het nog meer gewilde cal 321 waren uitgerust .