Nieuwe aanwinst Omega Seamaster 300 Pro

Nadat ik met enig pijn in het (vette) hart mijn Blauwe Seamaster heb verkocht is deze pijn ruimschoots gecompenseerd door de komst van:

Seamaster Pro 300 met witgouden lunette. Dit model 22.30.50 zie je niet zo vaak en ik had het geluk om hem te mogen overnemen van Nivelacuso (Hans M.), een groot Omega liefhebber en verzamelaar. Heb het horloge vandaag ’ even’ opgehaald in Winterswijk en mocht tevens een kijkje nemen in een deel van Hans verzameling. Dit deel bestond uit zeker 30 - 40 exclusieve en begerenswaardige horloges. Een voorrecht!!

Alles erbij uiteraard en nauwelijke gedragen, een topper! :slight_smile:

Nivelacuso: BEDANKT!!

hans cp

Van harte Hans! Mooi horloge, geniet ervan. (tu)

Gefeliciteerd met dit fraaie polssieraad! Doe er voorzichtig mee en niet zoals ik vroeger met mijn Seamaster omging (25 jaar lang als toolwatch, nota bene, maar goed, wijsheid komt met de jaren, zeggen ze…).

Groeten, Tom Vreeken.

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een zwarte lunette, vanwege het contrast en het mooi samengaan met de wijzerplaat, maar deze mag er toch ook best wezen hoor ! Allemaal kwestie van smaak natuurlijk.
Ik vind trouwens deze serie ook mooier dan de “Bond”-types.

Enne, als ie van Nivelacuso komt mag je er zeker van zijn dat het een klokje is dat in uitmuntende staat verkeert ! (tu)

Zou Hans d’r nu nog geen spijt van hebben :wink:

Of heeft ie alweer wat anders in het vizier ? :smiley:

En ja hoor…weer zo,n schitterende klok waar ik van kan genieten!!(tu)

heel mooi!! veel plezier hiermee:)

Gr dennis.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Weer eens wat anders een witgouden lunette ipv zwart, deze zie je inderdaad niet zo vaak. Prachtige Omega (tu)

Veel draagplezier!

Het was ook een genoegen mijnerzijds om je eens in het eggie te ontmoeten, Hans.
En jouw Plexi-Rolexen zouden in geen enkele top-collectie misstaan. Wat een Beauties… Misschien is zo´n plexiglas Rolex nog wel fraaier (Het voelt in ieder geval warmer) dan de moderne Saffieren uitvoeringen.

Ik weet dat de SMP Non-AC in een goed nest is terechtgekomen. Deze verkoop is een van de opofferingen om iets in mijn bezit te krijgen waar ik al een hele lange tijd naar aan het vangen ben. Wellicht is het grote zoeken binnenkort voorbij…
Andere opofferingen waren al een Speedmaster 105.003-65 en binnenkort ook de JLC Reverso. En er zullen er nog wel meer volgen…

Heel erg mooi * met jaloerse blik in de ogen * veel draagplezier.

Groeten,

Martin

Gefeliciteerd, een hele mooie aanwinst, geniet ervan.

Ruud

Zonnig wristshotje…

hans

In the dark (met dank aan Tom Koerts)

hans

In het donker is hij werkelijk niet te kloppen ! (tu)

van harte hans, schitterende klok, staat mooi, zo in het limburgs zonnetje, veel plezier ermee.
sjuun wa!!
gr. john

micjam Schreef:

van harte hans, schitterende klok, staat mooi, zo
in het limburgs zonnetje, veel plezier ermee.
sjuun wa!!
gr. john

Sjoen dingk wah? :slight_smile:

Mieters, wat een mooie klok! (tu) Wees er vooral zuinig op en geniet ervan! :slight_smile:

Gefeliciteerd met je aanwinst!

Mijn beste,

Van harte, met deze nieuwe aanwinst.
Een horloge van grote klasse.
Prachtig design, gedistingeerd en toch een krachtige bijna chique uitstraling.
Een collectioneur waardig. Mijn complimenten.
Veel plezier er mee (tu)

Orologio Signaturis Temporis