Nieuwe aanwinst - Omega Seamaster 60

Laatst een Omega Seamaster 60 gezien op het net. Een bordeaux rode versie. Foto’s waren slecht en beetje onduidelijk.
Heb het horloge gister opgehaald (jawel met dit weer) en de Omega is in goede staat. Er zit een klein crackje in de bezel (bezel is verder in goede staat)
en de plaat kan wellicht ooit een kleine schoonmaakbeurt krijgen. Er zit zelfs een klein origineel vintage Omega doosje bij. Hij loopt na 1 dag zeer goed op tijd.
Ik heb de omega uiteindelijk voor een prikkie kunnen kopen (maar dan ook echt een prikkie)

Foto’s volgen later…

Ik ben benieuwd!

Die ken ik wel, uit België! Hij had nog 2 andere Omega’s te koop.

Hij heeft er nog meer jan. Zijn vader kocht horloges en hij wil eigenlijk
Kijken wat ze waard zijn. Hele aardige buitenlandse man. Ook die 2 andere zijn in werkelijkheid veel mooier
En bijna NOS met originele doos, band (uit die tijd) en buckle.
Daarnaast heeft ie ook nog een grote massief gouden seamaster met originele band
En buckle, en een bijna nos speedmaster handwinder met nsa incriptie achter.
Die laatste 2 zijn overigens (nog) niet te koop.

Woont hij niet in Leopoldsburg?

Dat staat er wel maar ik kwam aan in dorpje Heppen. Echt was een kwelling tot ik er was. Mist, glad etc. Maar was t zeker waard.

Ahh dus je hebt hem gekocht. ik ben benieuwd naar de foto’s.
De barst in de bezel weerhield mij ervan, maar als je hem voor een mooi bedrag hebt kunnen kopen is het prima toch! Ik heb hem in het blauw, die zie je wel meer, maar in het rood, dat is wel een bijzondere!!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Martin

Die barst is echt minimaal en het viel me helemaal niet op. Volgens verschillende kenners ook eenvoudig te herstellen. Blauwe zie je volgens mij ook niet veel toch?

Ik zal zsm fotos maken iig.

Wat betreft de prijs…Hij wilde er eerst minimaal 500 voor. Ik heb er iig veel minder voor betaald.:smiley:

Ik kon hem toen voor 400 hebben, maar toen had ik mezelf al een koopstop opgelegd. (die ik overigens verbroken heb om een Omega F300 van Hardy over te nemen).

Ik vind de rode versie erg mooi en ben benieuwd naar betere foto’s!

Ik heb een stuk minder betaald als 400 euro hhehe. Is echt een mooi ding.

Ik zal morgen proberen foto’s te maken.

Hier dan zoals beloofd met foto’s

Mooi hoor, bijzondere kleur. Is zeker een unieke klok!

Dank je. Volgens mij is het niet de orignele doos. Maaar hij past er goed in:D

Mooi hoor, nogmaals van harte.
Dat je er maar veel plezier van mag hebben.
Groet,
Martin

Wat een plaatje (tu)
Zo zie je maar dat het best wel eens loont om de stoute schoenen aan te trekken
en door weer en wind even te gaan kijken :wink:
Ik wens je er veel plezier mee/van!

mvg

Nu heb ik zo’n raar gevoel, hoe heet dat ook al weer…

Ach ja, spijt is het.

Ziet er goed uit, prima aankoop!

Heel mooi.

Dank u allen :D. Inderdaad was me wel een tripje zeg.

Jan…Als ik er ooit één dezelfde zie voor niet veel tip ik m aan jou ;).

Dank je. Heb net even een mesh (geen origineel omega jammer genoeg) erop gezet en staat ook mooi. Weet jij eigenlijk met welke band (en) ze origineel werden geleverd?

Wauw wat een prachtige aanwinst!(tu) Dat jantje.vlaam hem liet lopen, tjsa het is geen blauwe:D