Nieuwe aanwinst: Omega Seamaster

Het heeft mij even tijd gekost (mijn dochter had de oplader van de fotocamera flink weggeborgen) maar nu is dan eindelijk toch de fotopremiere van een nieuwe aanwinst, een Omega Seamaster (model 254180)

En om het setje compleet te maken:

Ik moet zeggen, de seamaster is een topper. Prachtig horloge en te dragen bij elke gelegenheid.

Groet,

Bojo

Mooi hoor!

Heb je bewust voor een quartz in plaats van een automaat gekozen?

Guus

Mooi setje!
(tu)

Enne dit is toch geen quartz?

Dit is idd een quartz.
De automaat heeft Chronometer op de wijzerplaat staan.
Dit is eigenlijk wel de officiele Bond, aangezien hij in de film een quartz droeg.

Kleine correctie: volgens mij droeg hij de eerste film de quartz en de volgende de automaat.

Tenminste…volgens de diverse Bond sites :wink:

Guus

Classic!

gefeliciteerd, maar vanwaar een kwarts gekocht ?

de vd Klaauw mag er ook wezen, erg mooi horloge.

super super gave klok!..is dat niet de 007 uitvoering?

De Omega Seamaster stond al langere tijd op mijn lijst en deze kwam toevallig voorbij; dat het een quartz is vond ik wat minder (verstand) maar uiteindelijk geen belemmering (emotie). Het prijsverschil speelt natuurlijk ook mee.
Met hetzelfde toeval kwam ik destijds de Van der Klaauw tegen en die kans heb ik ook maar niet laten liggen.

Groet,

Bojo

Zo te horen heb je een heel goede afweging gemaakt en nu heb je hem toch maar mooi in je bezit. Het blijft een prachtig ontwerp maar ja als bezitter van zijn broertje ben ik misschien een beetje bevooroordeeld… :wink:

Meestal vind ik een Van der Klaauw te druk maar deze vind ik erg fraai. Wat voor model is het?

Guus

mooie aanwinst

Dit is het model Pallas; erg fraai om te dragen en (erg handig) weeknummers, dagaanduiding, datum. Recent is dit model ook op het forum besproken; met name de lengte (beter gezegd; het gebrek daar aan) van de wijzers was het topic. Nu nog sparen voor een Ariadne maar er liggen toch heel wat concurrenten op de loer te noemen: IWC Portugieser (grandioos model). Kortom de voorpret zal wel even duren, als ik eruit ben dan meld ik mij weer.

Groet,

Bojo

Prachtige aanwinst ! Ik heb zijn automatische broertje en ik ben er nog steeds erg happy mee. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
groet
Harald