Nieuwe aanwinst: Omega Seamaster

Vandaag gereserveerd en aanstaande woensdag ophalen in Den Haag:

Voordat ik een liefhebber van horloges ben geworden, had ik altijd al een oogje op dit model. Alles van dit model spreekt me aan, maar het zijn vooral de wijzers en de wijzerplaat die bij mij echt de vonk doen overspringen. Na lang erover te hebben nagedacht heb ik besloten hem aan te schaffen naast mijn overigens zeer mooie TAG Heuer Aquaracer.

Ondanks dat ik ooit een automaat wil bezitten, ben ik toch voor de quartz gegaan. De Seamaster Chronometer is mij gewoonweg net iets te veel geld en bovendien heeft quartz ook weer vele voordelen.

Ik kan niet wachten!

Mooi ding.
De mijne komt als het goed is al snel binnen uit de USA. Ook een quartz maar een jong gebruikte.
Ik ben er iig heel benieuwd na.

Prachtig horloge met een lekkere band, voor mij is het één van de weinige ‘multi purpose’ horloges. De mechanische staat wel op mijn wishlist maar dan in de GMT uitvoering.

Heel veel draagplezier!

Groet,

Bojo

Vette klok!

Veel plezier er mee! Overigens draagt die band heerlijk en ziet er ook nog eens super cool uit!

Mooie klok Rogier(tu)
Alvast veel draagplezier gewenst!!

Gr Dennis:)

Nu al een klassieker. Gefeliciteerd!

Veel draag plezier,

Martin

Bedankt voor alle leuke reacties allemaal!

Mooie klok! In mijn bescheiden mening 1 van de mooiste Omega’s.

Geniet ervan!

Dit is mooi. Heel mooi! Geniet ervan! (tu)(tu)

Hele mooie Omega, ook één van mijn favorieten.

Heel veel plezier er mee.

dit vindt ik ook een van de mooiste uitvoering van de omega lijn geniet ervan in hele goede gezondheid gr hans

Ben al enige jaren drager van deze Seamaster, maar dan in de automaat/chronometer uitvoering. Goede keuze!

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe aanwinst.
Een aan-winst die er zijn mag!!
Wat een prachtig horloge is dit. Een horloge met een esthetische schoonheid welke; het hart sneller doet kloppen, de ogen doet twinkelen en het water uit de mond doet lopen.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit schitterende horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

bloedje mooi

Omega heeft mooie klokkies waar oa dit model. Er is maar één reden waarom ik geen Omega wil kopen en dat is omdat ik bang ben om het Omega virus te krijgen hehe… Het zit namelijk in de prijsklasse dat 't net geen rib uit je lijf is maar na twee van die klokkies dan besef je pas dat je een rib mist :wink:

Gefeliciteerd, erg mooi. Ik denk dat deze wel in de “Woensdag” van morgen zal komen:)

Dat vermoed ik ook

Ik ook! :slight_smile:

Ik ben net terug uit Den Haag en heb hem kersvers om mijn pols zitten.

Sinds de bestelling was ik al ontzettend verheugd en ongeduldig, maar vandaag was het dan eindelijk zover. Om 12:15 verliet ik kantoor en ging met de trein naar Den Haag. Eenmaal in de winkel aangekomen werd ik meteen neergezet met de Omega. Omdat de Omega-deskundige nog op pauze was, heb ik ruim een half uur gepraat met een verkoopster over allerlei technische en overige zaken omtrent het horloge. Daarna heb ik nog zo’n zelfde aangenaam gesprek gehad met de deskundige. Niet alleen over dit model, maar ook over horloges in het algemeen en het merk Omega. Nadat ik had gecontroleerd op krasjes en dergelijke, liet ik het bandje naar mijn maat aanpassen. Nu zit hij helemaal goed en het voelt net zo goed als mijn TAG Heuer.
De doos is helaas een klein beetje beschadigd, maar dit vind ik verder niet erg.

Na net even 5 seconden in de tuin te zijn geweest, lichtte de wijzers op als een lamp, prachtig!! Ik ben ontzettend blij met dit horloge.

Rogier

Gefeliciteerd!! Ik kan me voorstellen dat je er mee in je nopjes bent. Het is ook niet niets, een Omega. Tenminste voor mij is dat zo. Ik hoop dat je nog tijd vrij kunt maken voor een foto… dan kunnen we ook meegenieten. Veel plezier met de nieuwe aanwinst(tu)