Nieuwe aanwinst: Omega Seamaster

Sinds februari dit jaar verliefd geraakt op de Omega Seamaster Diver 300m. Gezien het voor mij een serieuze uitgave is, wilde ik de tijd nemen en zeker weten dat de liefde voor langere tijd was. Vele vergelijkingen gemaakt met diversen modellen, maar geen enkel ander horloge bracht hetzelfde gevoel. In het begin was het nog twijfelen over de kleur, maar na ze beide gepast te hebben, was er geen twijfel meer. De blauwe versie vond ik in real life verreweg het mooist. Op YouTube staat geen enkel filmpje over de SMP die ik niet gezien heb en dagelijks bekeek ik foto’s wat het verlangen alleen maar deed vergroten. Gisteren was het dan zover, wat een heerlijk gevoel. Je leest wel eens dat het verlangen lekkerder voelt dan het bezit, maar gelukkig voelt het niet zo. Op zich voelt het wat ongemakkelijk om zo met mijn bezit te pronken, maar ik geniet ook zo van andermans topics dus deel ik hierbij ook mijn nieuwe aanwinst, de foto’s:

45 likes

Heerlijke aanwinst man, lekker mee pronken joh!
Proficiat! Geniet er van!

1 like

Dat is toch echt een beauty, he :blush:
Proficiat met je aankoop!

1 like

Erg nice! Geen Omega fan, maar ik vind het een mooi horloge. En vooral gaaf dat je iets hebt gekocht dat jij mooi vindt… Heel veel plezier ermee

1 like

erg mooi horloge , veel plezier ermee

1 like

Veel draagplezier toegewenst met de nieuwe aanwinst, geniet ervan :thumbsup:

1 like

Namens een “collega” SMP eigenaar/liefhebber veel plezier ermee gewenst !
Die wijzerplaat is oneindig diep, mooi lakwerk van die Omega boys :sunglasses:

1 like

Ik blijf inderdaad maar naar die wijzerplaat kijken. De kleur lijkt continue te veranderen

Schitterend, gefeliciteerd ermee :+1:

1 like

mooi. veel draagplezier

1 like

Proficiat!

Als ze ooit nog es de datumschijf blauw zouden maken en em n ratchet sluiting geeft zoals op de SM300, dan zou ik er weer es 1 overwegen. Hij is toch wel erg chique zo…

1 like

Schitterend! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Machtig mooi, veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst. Hoef je je echt niet ongemakkelijk bij de voelen.

1 like

Lekkere hoor! Seamaster in blauw is een timeless classic, altijd liefhebbers om je heen, altijd gesprekjes over Bond, overal zie je m opduiken (soms letterlijk) en ik word nog alijd blij als ik de mijne zie. Groetjes van zn opa:

Lekker gaan dragen, krasjes, butsen en verkleuringen doen eerst even pijn maar zijn daarna karaktervol patina :-D!

3 likes

Gefeliciteerd ! Mooie klok👍

1 like

Hele mooie keuze!
Geniet ervan

1 like

Prachtig! En de juiste kleur gekozen

1 like

Mooi horloge, mooie foto’s en mooi verhaal!
Beetje schuldgevoel erbij hoort bij de Calvinistische inslag van ons volkje, ff doorheen bijten :wink:

3 likes

Mooi horloge en lekker laten zien, kunnen wij er ook van meegenieten.

1 like