Nieuwe aanwinst – Omega Speedmaster Mark II

Mark IIs Rock, enorm ondergewaardeerd tov de
Moonwatch jaargenoten…
Mooi exemplaar idd
Hier mijn racing versie

M

5 likes

Gefeliciteerd met je prachtige NA :ok_hand:

Mooi exemplaar enjoy :ok_hand:

Dit is een heel mooi exemplaar :ok_hand:.
Geniet van deze nieuwe aanwinst!

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst.

De Mark II staat op mijn verlanglijstje. Ben zeker in de minderheid, maar vind de II mooier dan de Moonwatch.

Veel draagplezier ermee.

1 like

Heel mooi. Wordt vast genieten.

Heel mooi! Misschien komt deze ook een keer :blush:

Kan daar geen poll over komen? Ik vind die Mk 2 stiekem ook leuker. :sunglasses:

Prachtige MKII, en als hij van @Gerard55 komt dan zit je helemaal goed. Echte liefhebber van Omega.
Veel plezier ermee!
Owja, effe mijn Speedy MKIV showen :grin:

4 likes

Kan zeker, maar denk gezien het aantal posts hier van de Moonwatch vs de Mark II of welke Mark dan ook, dat het bij voorbaat al een bekeken uitkomst is. Laat de Mark maar lekker onder de radar vliegen. Heb zelf de Seamaster 2254 en niet de bekendere versies.

3 likes

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Prachtig!

1 like

Heel gaaf, ik houd van sunburst kasten. Ik zie ze helaas te weinig.

1 like

Mooie staat, veel draagplezier!
Groet van mijn Mark II :wave:

4 likes

Wow, ook een heel mooi exemplaar! Voor mij, samen met de mark II, de mooiste in de series. Ik heb mijn horloge bij een andere Gerard gekocht ;-).

1 like

Sodeju, die is werkelijk nog in perfecte staat! Heel begerenswaardig :drooling_face: Wat is het type van de band die er op zit?

1 like

Dank je! Hij is in perfecte conditie gemaakt :sweat_smile: want dat was hij bij aankoop zeker niet … De band is een vrij zeldzame 1196/210.

2 likes

Heel fraaie Mark II! Gefeliciteerd, hier ga je veel plezier aan beleven. Prachtig tritium!

1 like

Cool ding! :sunglasses:

1 like

Prachtige Mark II in strakke staat. Veel draagplezier!

1 like