Nieuwe aanwinst: Omega Speedmaster

Afgelopen zondagmiddag stond hij op MP, 's avonds hing hij om mijn pols :smiley:

Ik was eigenlijk niet van plan om op korte termijn nog een horloge te kopen maar heb mijn vorige Speedy eigenlijk altijd gemist. Dus ja het is eigenlijk een beetje een impuls aankoop geweest, maar ik ben er erg blij mee.

Afijn, wat details: het betreft een klok van de eerste eigenaar uit 1980 met 861 kaliber, de originele band (ref. 1125), originele endlinks (ref 633) en sluiting waar nog geen speedmaster op staat. De tritium plaat heeft een mooi vintage patina en hij loopt als een speer!!

Hier de foto’s:

Gefeliciteerd, ziet er goed uit!

Erg mooi Marc. :~

Prachtig, die staat ook hoog op mijn lijst. Ik ben alleen bang dat hij zo groot draagt.

Bedankt voor de reacties, maar voor wat betreft groot dragen, dat valt ontzettend mee in het echt(tu)

Groet,

Marc

Top aankoop!!
Gefeliciteerd en de groeten van z’n broer…

Grt. René

Gefeliciteerd met deze icoon, sinds ik 'm op een nato heb draag ik 'm veel vaker.
Echt een fijn horloge om te dragen.

Op staal heb ik 'm nog niet gehad of gedragen, redelijk geprijsd staal kom je ook weinig tegen helaas.
1171 is met het stijgen van de frank ook door de 300 euro geschoten…

mvg

Wel gefeliciteerd er mee! Zijn echt prachtige horloges! Ik ben er helemaal fan van! :slight_smile:

Ik draag de mijne ook al enkele dagen op NATO, dat bevalt me wel. De zwarte stof steekt mooi af tegen de diep gele patina.

Eveneens uit de tachtigerjaren. :wink:

Gr. Glenn

gefeliciteerd marc (tu)

mooi hoor

Supermooi Marc, van harte!

Gefeliciteerd met de prachtige aanwinst!

Bedankt allemaal!

En mocht iemand weten waar ik een glazen achterdeksel zou kunnen kopen dan houd ik me aanbevolen (tu)

Groet,

Marc

XXoF Schreef:

Bedankt allemaal!

En mocht iemand weten waar ik een glazen
achterdeksel zou kunnen kopen dan houd ik me
aanbevolen (tu)

Groet,

Marc

Vlakbij… bij Mark Martens!

Dank je, ik heb je een pb gestuurd.

Gefeliciteerd met deze mooie, iconische aanwinst.