Vandaag kwam er een nieuwe aanwinst binnen en het is lang geleden dat ik zo onder de indruk ben geweest van een horloge. Ik besef dat heel de wereld en z’n moeder het al op de verschillende horlogefora heeft verkondigd, maar wat een mooi afgewerkt en gedetailleerd horloge is dit!
Ik heb deze versie +/- een half jaar geleden jong 2e hands kunnen kopen voor een prikkie in erg goede staat met origineel zwarte Isofrane eraan voor 220 euro…
Niet aangeschaft destijds…
Als ik deze aanwinst van jou weer voorbij zie komen denk ik toch dat ze me net na m’n geboorte in de toverdrank hebben laten vallen…
Bedankt voor de reacties. Noel: dat was een prachtdeal natuurlijk, maar mocht je nog een keer tot aanschaf overgaan, dan zou ik wel de stalen band erbij nemen. Getuige alle online plaatjes heeft deze kast een moeizame relatie met rubberen banden.
Heel mooi, Hidde. Als je voor Seiko rubber gaat, ga dan voor de Marine Master 300 band, deze sluit nog wat beter aan op de kast i.e. Het gat tussen kast en band is kleiner.
Of een mooie 22mm Anvil met 20mm fitted endlinks van Yobokies, echt helemaal top!