Nieuwe aanwinst onderweg

Ik had mijn oog laten vallen op een Citizen Eco Drive. Vanacht heb ik hem op Ebay gewonnen voor een idioot lage prijs. Dit is een horloge wat weer totaal anders is dan datgene wat ik al in mijn collectie heb. Ik kan bijna niet wachten tot hij binnenkomt. Hier is even een voorproefje. Eigen fotos komen hopelijk snel.

Gefeliciteerd Andre, ik heb deze ook en hij bevalt prima.

Vooral de Eco-drive vind ik geweldig. Je krijgt er een behoorlijk dikke gebruiksaanwijzing bij om alle berekeningen te kunnen uitvoeren.

groet

Ed

Ik ben erg benieuwd. Hij heeft toch ook een GMT functie?

Ik heb het even nagekeken en je hebt inderdaad de mogelijkheid van Dual time.

Verder kan je van alles en nog wat berekenen. Er zit een soort rekenliniaal op.

Heb jij hem nou zo goedkoop omdat je een tweekleurig bandje hebt of is dat gezichtsbedrog. De mijn is bruin, met een prachtige vlindersluiting.

groet

Ed

De mijne is hetzelfde. Het komt door de lichtval. Ook een bruine band met vlindersluiting. De gemiddelde prijs waarvoor deze wegging was rond de 120 euro incl verzending. Er waren er veel dus ik had een vast bedrag in mijn hoofd en ging gewoon iedere veiling af. Je moet ook een beetje mazzel hebben. Ik had hem voor 0,25 cent minder dan mijn hoogste bod.

Dit is inderdaad een prachtklok. (tu) Heb ik zelf ook al vaker naar zitten koekeloeren. En als je je ogen goed de kost geeft op eBay en daarbij 'n béétje geluk hebt, koop je zo’n horloge tegen een aantrekkelijke prijs! :slight_smile:

In ieder geval gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! Hopelijk heb je 'm snel in huis!

Mijn beste,

Ziet er goed uit deze kloeke Citizen Eco Drive.
Met al die functie zou je bijna vergeten dat je er ook gewoon de tijd mee af kan lezen.

En nu maar wachten, wachten en nog eens wachten. Maar dat is het waard, want ook dat heeft z’n charme, immers: ‘wat echt de moeite waard is, is ook veel moeite waard’.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Gefeliciteerd dreksi! Deze was toch 499 Euro in Amstelveen (Stadshart)?

Groeten, Tom Vreeken.

Veel horloge en techniek voor weinig geld gefeliciteerd alvast…:slight_smile:

Dat was de radio controlled versie maar deze is ook nog een slordige 300 euro bij de Nederlandse juweliers.