In het kader van de te verwachten zomerperiode vol optimisme een verse zomeraanwinst gescored. Ik wilde dit keer een sportieve stoere klok met zowel analoog als digitaal gecombineerd. Ik heb dit voor het eerst gezien bij de T Touch van Tissot, deze viel me in real life toch wat tegen.
Daarom voor iets totaal anders gekozen, en omdat ik ook een autohobby heb was deze Pirelli P zero tempo anadigit een leuke en vrij logische keus voor mij. Verkrijgbaar in allerlei gekleurde banden en in allerlei uitvoeringen, heb ik gekozen voor deze gave combi van analoog met digitaal. Uiteraard zit je dan wel vast aan een quartz, dat is echter ook wel eens handig. Eén horloge als referentie voor alle automaten die altijd stilstaan als je er na een paar dagen eentje pakt…
Bedankt voor de leuke reacties alvast! Ik was ook gepakt door de leuke vormgeving met het autobandthema, en inderdaad APK is geen punt. De slijtindicatoren van deze (zomer)band zitten nog mijlenver weg.
Ik vind juist die combinatie van analoog en digitaal zo ontiegelijk leuk!
Ik betrap mezelf er steeds vaker op een diversiteit in de horlogecollectie na te streven. Anders wordt het zo snel saai.
Nu ben ik aan het nadenken over een leuke klok met leren band. Maar voorlopig moet er eerst even niks.