Vanochtend een ritje naar Duitsland gemaakt. Enerzijds om mijn afgelopen week gekochte Sinn op te halen, de zoals al eerder gemelde Sinn 303 AMG Limited Edition (serie van 350 stuks ter gelegenheid van het 35-jarig bestaan van AMG in 2002) uitvoering, anderzijds omdat ik daar nog een andere (geslaagde) horlogeafspraak had, maar daarover later meer…
Hierbij als eerste enkele snelle foto’s. Wordt tijd voor een vakantie o.i.d. om eens wat meer tijd in de fotografie te steken, maar goed.
De verkoper kan niet anders omschreven worden als werkelijk een SUPER goede aanbieder. Het horloge was gewoon nieuw, maar dan ook echt nieuw. Omdat het horloge wel uit 2002 stamt heeft de verkoper het horloge alvorens het te koop aan te bieden nog bij Sinn een servicebeurt laten geven! De bon, die tevens het garantiebewijs is, werd bijgevoegd, garantie op het uurwerk 1 jaar, dus tot 28 februari 2013. Geweldig!
Alle papieren zitten er verder bij, verpakking als nieuw.
Toen had de verkoper NOG een extra attentie, een schitterend boek/catalogus van Sinn (bijna 300 pagina’s dik), uitgebracht ter gelegenhied van het 50-jarig bestaan van Sinn in januari van dit jaar. Al met al een super keurige, vriendelijke en genereuze verkoper.
Op weg naar de volgende bestemming in het Duitse had ik in de vrijdagpost alvast de volgende foto geplaatst.
En zojuist thuis snel even wat andere foto’s geschoten: